Shop Forum More Submit  Join Login
YCH: Pillowing Icon by OMGProductions YCH: Pillowing Icon by OMGProductions
Owners:
:iconclovercoin::iconomgproductions:

$8 per pillowing
+$5 for pillowings that need changes besides ears and tail
Paypal only!

Slots:
-Closed-

Pillowings created by :iconclovercoin:
Add a Comment:
 
:iconhotdogebuns:
HotDogeBuns Featured By Owner Dec 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
I wish I had one for this! Such a cute icon, you pack so much detail in there ;u;
Reply
:iconomgproductions:
OMGProductions Featured By Owner Dec 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
Aww thank you :) I hope I can get better at pixels in the future!
Reply
:iconhotdogebuns:
HotDogeBuns Featured By Owner Dec 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
No worries! Practice makes perfect <3
Reply
:iconblackcalico:
BlackCalico Featured By Owner Nov 11, 2015  Hobbyist Digital Artist
Hhhhhhh I need one OAO money pls to make yourself available lol
Reply
:iconomgproductions:
OMGProductions Featured By Owner Nov 11, 2015  Hobbyist Digital Artist
Hahaha Sounds like I'm wearing a sign saying, "Buy me!" Haha
Reply
:iconblackcalico:
BlackCalico Featured By Owner Nov 11, 2015  Hobbyist Digital Artist
XD might as well be LMAO. I just hope I can get the money soon enough QvQ because this is just too precious (and ofc I'm assuming you won't be looking at base trades xD)
Reply
:iconomgproductions:
OMGProductions Featured By Owner Nov 11, 2015  Hobbyist Digital Artist
I wouldn't mind for the sitting one! The one you put your pillowing on =u= So cute <3
Reply
:iconblackcalico:
BlackCalico Featured By Owner Nov 11, 2015  Hobbyist Digital Artist
bahaha<3 I'm up for that then \ovo/ note me?
Reply
:iconclovercoin:
CloverCoin Featured By Owner Nov 11, 2015  Professional Digital Artist
Omg the teeniest tiniest cherish ever omg
Reply
:iconomgproductions:
OMGProductions Featured By Owner Nov 11, 2015  Hobbyist Digital Artist
Ha-ha best teeny Cherish <3
Reply
:iconcoaste:
coaste Featured By Owner Nov 11, 2015  Hobbyist General Artist
I think these are so cute, I can't wait to see who ends up on these! :D :D :D
Reply
:iconomgproductions:
OMGProductions Featured By Owner Nov 11, 2015  Hobbyist Digital Artist
Thankies <3 No idea haha
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 11, 2015
Image Size
4.7 KB
Resolution
100×100
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb

Stats

Views
254
Favourites
18 (who?)
Comments
12
×