OgawaBurukku's avatar
FaLLEN Ch.5 Page 1
By OgawaBurukku   |   Watch
82 35 2K (1 Today)
Published: December 6, 2013
© 2013 - 2019 OgawaBurukku
Rated TEEN+ by OgawaBurukkuThis manga reads from Left to Right by syo-senpai

The color cover features the freckle-faced girl in pajamas and I proudly declared I had broken the "Sexy Cycle" by not having an overtly sexual cover for my story. Well... I guess I couldn't resist for the title page.

Lamia is undressing because, really, how do magical girls undo transformations? I actually answer that question in the story, but I guess Lamia couldn't wait that long. Reminds me of when I went clubbing in my early twenties and would come home at 7 am, exhausted, drop to the floor and just sort of peel my outfit off before crawling into bed. Ah, those were the days.

I checked "no mature content" because you can't see anything, though obviously it's pretty suggestive.


PREVIOUS PAGE
FaLLEN Ch. 4 Pages 26 by OgawaBurukku

NEXT PAGE

FaLLEN Ch.5 Page 2-3 by OgawaBurukku


Confused? Didn't read the first three chapters?

CHAPTER 1 FIRST PAGE
fav.me/d5dzkk1

CHAPTER 2 FIRST PAGE
fav.me/d5t1n2j

CHAPTER 3 FIRST PAGE
fav.me/d633w5f

CHAPTER 4 FIRST PAGE
fav.me/d6hhjj2

FaLLEN © me

:star::star::star::star::star::star::star::star::star:
Weekly webcomic series FaLLEN! Check out the website every Friday for two new pages (I post the pages on DA too :3).

Website: ogawaburukku.com/fallen
日本語版もあります★☆

Are you on MangaMagazine.net?
Check out FaLLEN's single-page format mirror site!
www.mangamagazine.net/manga-an…

Vote plz? Only if you like what you see!
topwebcomics.com/vote/14582/de…
Image size
700x979px 418.32 KB
IMAGE DETAILS
Make
EPSON
Model
PX-1600F
Software
Adobe Photoshop CS5 Macintosh
Comments34
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
ArtSkepticBot015's avatar
Chapter five's cover definitely looks promising. :horny:
OgawaBurukku's avatar
OgawaBurukkuProfessional General Artist
Haha I explain how magical girls get undressed. Not quite like this, though XD
ArtSkepticBot015's avatar
well sure I'm familiar enough with magical girls to know that they can transform and dissipate their...... armor, or whatever you'd call it. but even so those clothes still can come off like regular clothes like in this. :nod:
JadineR's avatar
I'm the loser here who thinks this cover is great because Lamia's gesture is matching the song title of the chapter...and has overlooked the goldurn obvious :lol:
OgawaBurukku's avatar
OgawaBurukkuProfessional General Artist
You do like to focus on hands, haha.
cybervideo's avatar
cybervideoHobbyist Writer
Not sure what happened to your new pages that you put up earlier, but they're no longer in my feed. That being said, this particular picture has been uploaded to a section of dA called "State of Undress", and being featured there. If you're noticing more traffic here, that's possibly why.
OgawaBurukku's avatar
OgawaBurukkuProfessional General Artist
Huh, that's kind of weird. Not sure what happened to your feed.

I actually posted this to that group, so yeah, I know. I think they only have ten members, though, heh.
cybervideo's avatar
cybervideoHobbyist Writer
I actually know the founder of the page, PigeonFoo.

I'll have to go hunt on your page for the newest update. Not sure why it's gone. It was actually replaced by the new copy of the cover being uploaded.
blueshoney's avatar
Oh wow, Lamia looks fantastic here. I always did wanna know where their outfits went once they were done. I used to wonder if they like... reverse transformed or something. 

Lamia sure is good at her job of being the fanservice girl.
OgawaBurukku's avatar
OgawaBurukkuProfessional General Artist
I answer the transformation question in this chapter because it always bothered me too. For some reason, most shows only show transforming sequences, and then when the battle is over it just cuts to them in civilian clothes. 

Lamia does her best to uphold her position, haha.
sivrel's avatar
sivrelHobbyist Writer
...Distracted by teh sexy.
OgawaBurukku's avatar
OgawaBurukkuProfessional General Artist
I need to hurry up and post the next set of pages, which are decidedly less sexy XD
sivrel's avatar
sivrelHobbyist Writer
Haha, hopefully that won't cause too much of a fan drop off. Especially with the jokes in the otaku community of "plot" and "boobs."
Aeraellyth's avatar
AeraellythStudent Traditional Artist
You're trying to kill me with all the Lamia fanservice, aren't you?

Arma, how can you NOT want to immediately hit that? (Or at least just press against her very tightly?)

...

Excuse me, I have to attend to something! *runs through the wall*
OgawaBurukku's avatar
OgawaBurukkuProfessional General Artist
That is totally my goal-- kill everyone with Lamia sexiness >:D

She has some major fanservice scenes in the NEXT chapter, but for this chapter I think this is as bad as she gets.

You might be happy to know that Arma and her do share a "moment" in this chapter, but alas, they cannot seem to get along for long...
Tadpole7's avatar
Couldn't stay away from sexy. :D
OgawaBurukku's avatar
OgawaBurukkuProfessional General Artist
Yeah, I tried, but what can I say. I like drawing purty gurls.
Bealmeister's avatar
BealmeisterHobbyist General Artist
SWEET MOTHER OF JOESPH!!! :wow:

...ummm.... Ain't this a little too much exposure. 
OgawaBurukku's avatar
OgawaBurukkuProfessional General Artist
I think people forget everyone was naked all through chapter 1 XD
There is nudity/sexuality in this comic from time to time. I do censor any girly parts if I draw them, though. At least for the online version.
Bealmeister's avatar
BealmeisterHobbyist General Artist
Oh yeah, but that was mainly Arma, This is Lamia, Ms. Fanservice we're talking about! 
OgawaBurukku's avatar
OgawaBurukkuProfessional General Artist
She was naked in ch.1 too! She was the girl Arma fell onto with the long hair. Of course, nobody knew who she was at the time XD
Bealmeister's avatar
BealmeisterHobbyist General Artist
True... Okay I should rephrase this.

"Ain't she the flirtatious one?"

OgawaBurukku's avatar
OgawaBurukkuProfessional General Artist
That she is ;D
Bealmeister's avatar
BealmeisterHobbyist General Artist
BTW I saw the picture of you and Hero together, you've got yourself quite the man. :)
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved