ObscureGraffix's avatar
Joe Garcia
58 Watchers6.6K Page Views56 Deviations

A Night in the park.TBM

TBMFLYERagain

My First DA ID

Easter Massacre

Obscure Graffix Banner1

Obscure Graffix Banner2

file daID

our tattoos

JohnnyP with puppy 3

SP Wonderous

j-jash.oo1

You Must Believe Me... Wall

JACK OF HEART

Noir

246Comments

Shetha's Pass

The damn soldiers

Spotlight

Sorrow Expert

2Comments
Artist // Design & Interfaces
Badges
My Bio
Current Residence: austin, TX
Favourite genre of music: Synth,Hardcore,Metal,Indsutrial,Electro
Favourite photographer: Dunno yet
Favourite style of art: Fantasy,Tecchy,Dark,Vector
Operating System: Windows XP Pro
MP3 player of choice: Winamp
Shell of choice: Turtle Shell?
Wallpaper of choice: Changes tooo often
Skin of choice: XION
Favourite cartoon character: Too many to name
Personal Quote: Ummm.. I dunno

Favourite Visual Artist
Archaenon
Favourite Movies
Kamikaze Girls,Highway,Requiem for a Dream,Lost in Translation,Ghost World,Crumb,American Splendor.
Favourite Bands / Musical Artists
The Birthday Massacre,Deadsy,Bjork
Favourite Writers
YOU!
Favourite Games
Kingdom Hearts, Grandia series,Resident Evil Series
Favourite Gaming Platform
PS2,GameCube,Dreamcast,
Tools of the Trade
Photoshop 8.0,Image Ready,Corel,Animation Shop,Dreamweaver,MS Paint and me.
Other Interests
J-rock,Visual Kei,Synth-pop,Digital Art,Photography,Lots of stuff.

Im Back in Black!

Im Back in Black!

Well Im back and im gunna try this whole graphics thing again with nothing to stop me I hope. I hope that I can be better ive de-evolved somewhat it seems. I suck alot im going to try to get back together. The hurricane fucked my WHOLE situation up so I hope to get even better than I was before until then stay tuned for updates for those who care.

Devious Journal Entry

Devious Journal Entry

Well im not sure whats going on now really. I might be quitting this whole graphics thing. Too much has been going on and its starting to eat at me. Im not 100% sure if I wanna do this though. I dunno what the fuck to do. Bleh. My boyfriend and I have been talking alot. For some reason I feel like I cant talk to him about my problems he prolly wouldnt understand. I feel like im being annoying to him lately. I guess im retarded or something lol. I love him though. I dont wanna loose him it seems my past relationships are shit cus ive never really communicated how I want to I freeze up or something like that. I tend to talk about stupid shit t

Devious Journal Entry

Devious Journal Entry

Well Im gunna be busy for a while I have to finish my damn website soon. Soon im gunna be working on a site for my friends store. Ugh. I think I need a break though. Ive been makin lots of art lately so expect to seem some. Im experimenting with styles ay the moment. Its pretty fun. I think I will mess around a bit more. Pretty soon The Birthday Massacre will announce the winners for the new contest. Im scared I really want this. The anticpation is killing me. lol. But congrats to whoever wins. Im happy for them. I think I worked hard on it but I think the scanlines will kill it since I know the judges and they are sick of them lol. Bleh any

Comments 40

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
beyondethereal Photographer
i love your gallery, your work is different and wonderful =)
MoonLitNostalgiaProfessional Photographer
Love your work.
greyweedHobbyist General Artist
[link]
Wow!
Very interesting stuff ya got here, dude!

KUDOS!

In Filipino, "ASTIG KA!"
soldierofsolaceProfessional General Artist
guess who?!?!?! :P
.i need help.

.i dont understand how to use this thing...ahhhh!!!.