Shop Forum More Submit  Join Login
[Gift] qrasshole by obakesama [Gift] qrasshole by obakesama
surprise gift for qrasshole >:33 I love this character soooo much!!!!!!! and I'm pretty proud of the outcome aaaa also I tried some new stuff ´v` like the thin line and the shading mmm anyway!!
I suck at drawing deers lol so I practice a lot looking at @/CrookedAntlers' and @/qrasshole's drawings >:3 you guys are like deer gods lmao *bows*
ANYWAY I HOPE YOU LIKE IT YOU ARE VERY SWEET AND YOUR ART IS VERY GOOD (/w\)

[You may not use this drawing unless you're the current owner of this character. In that case, please credit me.
Do not repost nor trace my art without my consent. Never claim my art as your own.]
Add a Comment:
 
:iconobakesama:
obakesama Featured By Owner Jun 23, 2017  Student Digital Artist
/prints this comment and sticks it to my wall so i see this preciosity every morning/ mmmmm yes
SERIOUSLY tho YOU'RE SO SWEET I feel so emotional reading this aaAAAAAA STOP BEING SO NICE TO ME ASDFSG
FOR REAL THANK YOU!!!! I'M VERY HAPPY AND THIS MADE MY DAY. ABSOLUTELY. (/^\) !!!!! <333333
Reply
:iconobakesama:
obakesama Featured By Owner Jun 22, 2017  Student Digital Artist
THANK YOUUUUUU !!!!! you validating my deers is the emotion I look forward OTL
Reply
:iconcrookedantlers:
CrookedAntlers Featured By Owner Jun 22, 2017
Aaaa omg it's no problem!! You did such a good job! <3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 22, 2017
Image Size
189 KB
Resolution
481×802
Thumb

Stats

Views
189
Favourites
50 (who?)
Comments
7

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×