Shop Forum More Submit  Join Login
Earthy Skin by nurutheone Earthy Skin by nurutheone
Big thanks to Vladstudio and Matahhan... U both r amazing..

Skin for 176x220 Motorola phones.

Hope u guyz like it.

PLZ DROP IN UR COMMENTS....
Add a Comment:
 
:iconmaikudeamon:
MaikuDeamon Featured By Owner Sep 7, 2008
Does it work for Razr V3?
Reply
:iconnurutheone:
nurutheone Featured By Owner Sep 7, 2008
Ya.. :)
Reply
:iconnitant:
nitant Featured By Owner Jun 20, 2008
What can I do for you??? Just please oh pls port your skins to 240x320. If you are in Mumbai, I will vcome and personally beg you too.
Reply
:iconnurutheone:
nurutheone Featured By Owner Jun 20, 2008
LOL... But my friend, its not a great idea to port 176x220 skins to 240x320 .. the images become crappy and look really bad on the phone screen .. :(
Reply
:iconevil-slayer:
Evil-Slayer Featured By Owner Jun 18, 2008
a very great skin:)
Reply
:iconnurutheone:
nurutheone Featured By Owner Jun 18, 2008
thx.. :hug:
Reply
:iconfigano:
figano Featured By Owner Jun 2, 2008
up is the capture screen
the text(chinese) background color is black ,so can not see well
can you modify it and send the new skin to figano@sina.com
thx!
Reply
:iconfigano:
figano Featured By Owner Jun 2, 2008
[url=[link]
Reply
:iconfigano:
figano Featured By Owner Jun 2, 2008
[img][link]
Reply
:iconfigano:
figano Featured By Owner Jun 2, 2008
awesome !
could you remodify it for the color of the sms writing letter is dark , black is not well!
thx !
waiting for the redo!
Reply
:iconsemseddin:
Semseddin Featured By Owner May 21, 2008  Hobbyist General Artist
Great work m8 :)
Reply
:iconcarnagereview:
carnagereview Featured By Owner May 5, 2008  Hobbyist
that's one sexy skin :P
Reply
:iconnurutheone:
nurutheone Featured By Owner May 5, 2008
thx carnage....
Reply
:iconcarnagereview:
carnagereview Featured By Owner May 5, 2008  Hobbyist
np :D
Reply
:iconkjherstin:
Kjherstin Featured By Owner Apr 30, 2008
:wave: I have chosen a selection of unknown cell phone artists for a diverse selection of phones and this theme has been selected for the feature on my journal [link]
Reply
:iconnurutheone:
nurutheone Featured By Owner May 3, 2008
WOW!!!..THANKS.. thank you so much... :hug:
Reply
:iconkjherstin:
Kjherstin Featured By Owner May 5, 2008
You are welcome :)
Reply
:icondzohny:
Dzohny Featured By Owner Apr 26, 2008
Great work Nuru! I love your skins!
Reply
:iconnurutheone:
nurutheone Featured By Owner Apr 28, 2008
thank you Dzohny.... :)
Reply
:iconantichange:
antichange Featured By Owner Apr 18, 2008   Digital Artist
Oh, its nice! How could I get this onto my phone?
Reply
:iconnurutheone:
nurutheone Featured By Owner Apr 24, 2008
thx...check my message.. :)
Reply
:iconjithinsk:
JithinSK Featured By Owner Apr 16, 2008
Awesome
Reply
:iconnurutheone:
nurutheone Featured By Owner Apr 16, 2008
THX Jithin....

Good to see u here.. :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 16, 2008
File Size
479 KB
Link
Thumb

Stats

Views
4,829
Favourites
6 (who?)
Comments
23
Downloads
3,430

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.