NSMBW--Iggy-Koopa's avatar
Awesome since 1988.
8 Watchers16.8K Page Views11 Deviations
  • United Kingdom
  • Deviant for 8 years
  • He / Him
Badges
Llama: Llamas are awesome! (4)
My Bio
★ Relationships ★

Could I be...
[nobody lol]
...in love? Nyah, this is an odd feeling!

Why do I have so many siblings?
:iconsmb-bowser: Daddy~
:iconsmb3--lemmy-koopa: The Hip to my Hop!
:iconsmb--roy-koopa: Big dumb Bully.
:iconsmb--ludwigvonkoopa: The Kooky music composing freak.

You can be friends.
:iconmiyau-san: Funny, slightly irritating cat-bot. Kinda cute, too...


You are okay, nyah.
:iconsmb---yoshi: You helped me. Like, thanks alot.

I don't really like you.
[N/A]
Good things to experiment on, nyah?

[forever a wip]

[[ omg sorry ]]

[[ omg sorry ]]

[[ i've been so inactive recently and... aaa, it appears i'm up for grabs so i'll re-apply as quick as i possibly can!! ]]

Haha, hi guys!

Haha, hi guys!

It's not Halloween anymore, what the heck am I doing? Anyways, I've been working on lots of experiments lately, but Ludwig keeps playing his stupid music and it's really distracting. Miyau and Lemmy keep bursting in my room or lab, too. You guys, keep it down! Seriously, I got stuff to do. But Ludwig... I do actually kinda like your music. A little.

Happy Halloween, you guys!

Happy Halloween, you guys!

Woooooo~ Yeah, I guess it's that time of year again when we all dress up and do crazy stuff. For this year, I'm part of the going on's at Bowser's Castle so, like, be sure to check that stuff out! I'll be the cool dude with the green hair dressed up like a Mad Scientist, so watch out for me. Nyah~

Comments 18

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Help bring Princess Daisy into main games after being playable in Super Mario Run www.change.org/p/shigeru-miyam… time to spread the word
g0thi-cr0cHobbyist General Artist
Hi iggy. Your webcam is sooo cute.
BenorianHardback26Student Traditional Artist
Ready to wreak havoc on the Mushroom Kingdom again? >:3
happyangelfaceHobbyist Traditional Artist
hi iggy
PS3comedyStudent Digital Artist
psssh, your not the only awesome person in the world, but i can give you a little tip on how to be awesomer!
[ Cute webcam! >w< ]
(( You must be the new Iggy. Welcome to the group! :star:
I'm one of the oldest members here~ ))