NotYourAverageSummer's avatar
Yo~ Have a fantastic day~
502 Watchers10.9K Page Views76 Deviations
Artist // Hobbyist // Traditional Art
  • United States
  • Deviant for 3 years
  • She / Her
Badges
Super Albino: Llamas are awesome! (421)
My Bio
Hello there! Welcome to my page (profile?!) Thanks for coming here! Sorry if I don't reply to comments on my page! (There's so many I haven't replied to due to me being gone for a few days ._. I'm kinda lazy if you didn't know...)

I'm currently 14 and have been drawing for about 3 years! My dream is to become a top notch forensic scientist! Anyway, drawing was one of the things that helped me cope with the world around me when life wasn't so well... Although those horrible days are gone, I still draw and I strive to improve! Coming on deviantart and seeing everyone else's artwork inspires me to do better! Hmmm.....what else? I'm a daydreamer! I'm usually off in my own little world! And I guess you could say I'm a helpless romantic! That's all for now! Hahahaha~

Favourite Visual Artist
Basically everyone that I watched on DA :)
Favourite Movies
I rarely watch movies these days but i guess it would be ummmm.... Yep. Im at a blank at this.
Favourite TV Shows
Durarara,Toradora,Golden Time, Kimi ni Todoke (I am such a hopeless romantic haha)
Favourite Bands / Musical Artists
Deco27 40mp and honeyworks Noburo-P
Favourite Books
Any book with a good plot!
Favourite Writers
I don't really faver one writer, but if I had to choose one... Madeline Roux.
Favourite Games
The LOZ series, Ace Attorney, Animal crossing and Pokemon, Oh and Harvest Moon.
Favourite Gaming Platform
3ds
Tools of the Trade
Pencils and paper!
Other Interests
Reading, thinking, collecting cute stuff such as Re-Ment figures, and solving riddles.
OOF I forgot all about deviant art....uh hi! It’s me summer! You guys probably forgot about me....anyway I’ve come to officially say goodbye! Deviant art has been fun, but I’m going to move to Instagram! (Which I already did ^^ ) anyway, goodbye love...
Howdy everybody! You might be wondering who I am! Nope m, I'm not Summer, but I'm one of her close friends! I would really want her to start posting her drawings on here again :) She gave me the account (unknown to what I'm going to use it for LOL) a...
Hi, its been a little while since I've Uploaded anything on here... I wish I have been, but more things have happened you could say and I lost my motivation to draw stuff as often as I used to. I'm going to be more active on my wattpad account from n...

Comments 645

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Rupam123Hobbyist Digital Artist
I hope we cane be great friends 😘😘
Rupam123Hobbyist Digital Artist
Thanks for the watch!!😘😘
perii-drawsHobbyist Digital Artist
You were my first watcher lol
ShinxDawnHobbyist General Artist
Thank you for the watch :D!
gangsterjuleka2016Student Artist
Thanks for the watch !
DerKatzenProfessional Digital Artist
Thanks for the fav and the wacht :D
Animeneko63Student Digital Artist
Thank you so much for the watch! I'm happy to know I have your support! Nice gallery btw~Mew