Shop Forum More Submit  Join Login
You 'n Me by noodlerface You 'n Me by noodlerface
"We've come a long way, huh Azula?"

Older TyZula (:

By this stage Azula is completely sane and General of the Fire Nation's army okay because she's a militant genius and Zuko would be stupid to let that shit go to waste
Also Ty Lee moved in because Kyoshi Island is so far away from the capital and she now teaches gymnastics to children when not on kickass missions with her girlfriend
But they frequently go there on vacation just because Ty Lee misses it sometimes
Add a Comment:
 
:icondatzgaytho:
DatzGayTho Featured By Owner Aug 22, 2016
Yassss
Reply
:iconmergugus:
mergugus Featured By Owner Jun 11, 2016
its soooooooo cool i reallyreally love it!!!
Reply
:iconraphus-cucullatus:
raphus-cucullatus Featured By Owner Feb 8, 2015
Azula's hair looks so long and asymetrical that it seems like she've never cut them since Sozin's commet.
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Feb 10, 2015  Student Digital Artist
Love Azula with long hair B)) 
Reply
:iconian-ah13:
ian-ah13 Featured By Owner Edited Dec 4, 2014
perfect picture, perfect back story Heart 
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Dec 4, 2014  Student Digital Artist
Thank you so much! I'm glad you agree, haha ;p 
Reply
:iconxelianthought:
xelianthought Featured By Owner Nov 12, 2014
Excellent! 
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Nov 12, 2014  Student Digital Artist
Thanks!! (: 
Reply
:iconvick330:
vick330 Featured By Owner Dec 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
Love the backstory, hopefully Azula found happiness :aww:

Cute how Ty Lee is on tiptoes :nod:
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Dec 8, 2013  Student Digital Artist
She better have! Haha I'll be upset if she hasn't. 

Reply
:icontyzulafan:
TyZulaFan Featured By Owner Nov 20, 2013
I love this. Another amazing TyZula piece for the fandom. <3
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Nov 20, 2013  Student Digital Artist
Thanks so much! Haha there's never enough art for TyZula ;p
Reply
:iconbanished-shadow:
Banished-shadow Featured By Owner Nov 19, 2013   Digital Artist
wicked style. 
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Nov 19, 2013  Student Digital Artist
Thank you!! (:
Reply
:iconbored-wizard:
Bored-Wizard Featured By Owner Nov 15, 2013
Very cute!

I bet people make fun of how pointy Azula's boots are behind her back.
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Nov 15, 2013  Student Digital Artist
Hahaha they wouldn't dare, those shoes can kill a man ;p Thanks!
Reply
:iconwedgefactor:
WedgeFactor Featured By Owner Nov 15, 2013  Hobbyist Writer
Ty's cape is so cute, and the look on Azula's face <3
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Nov 15, 2013  Student Digital Artist
Thank you so much!! ;p
Reply
:iconmr-redx:
mr-redx Featured By Owner Nov 15, 2013  Student General Artist
This is nice:) It really fits them as older Tyzula. Also I LOVE how you gave Ty Lee a cape!:D
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Nov 15, 2013  Student Digital Artist
Hahah I just have an unhealthy obsession with capes ;p But thanks, I'm glad you think so!
Reply
:iconmr-redx:
mr-redx Featured By Owner Nov 15, 2013  Student General Artist
LOL. I love them too!:D What's next for Tyzula?
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Nov 15, 2013  Student Digital Artist
Haha I'm working on another picture of them as we speak! Less happy and a little more tearful though (:
Reply
:iconmr-redx:
mr-redx Featured By Owner Nov 15, 2013  Student General Artist
Ah. So Asylum Tyzula, huh? :)
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Nov 15, 2013  Student Digital Artist
Hahaha you know it ;p
Reply
:iconmimykitty:
Mimykitty Featured By Owner Nov 14, 2013
dklsfjlSFJLKASJFKJSEFKLFJDASLKF
INCOHERENT SCREAMING
BABIES
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Nov 15, 2013  Student Digital Artist
I JUST CAN'T
THEY'RE PERFECT
Reply
:iconmimykitty:
Mimykitty Featured By Owner Nov 16, 2013
UGH I KNOW RIGHT
Reply
:iconpaperclip-freak:
Paperclip-freak Featured By Owner Nov 14, 2013  Hobbyist General Artist
so beautiful! thank you for your awesome art!!! :heart: 
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Nov 15, 2013  Student Digital Artist
Thank you so much!! :hug:
Reply
:iconmisticgohan:
MisticGohan Featured By Owner Nov 14, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Perfect!
Reply
:iconnoodlerface:
noodlerface Featured By Owner Nov 14, 2013  Student Digital Artist
Haha thanks!! :D
Reply
:iconmisticgohan:
MisticGohan Featured By Owner Nov 14, 2013  Hobbyist Traditional Artist
You're welcome
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 14, 2013
Image Size
3.2 MB
Resolution
2344×3508
Link
Thumb

Stats

Views
9,876
Favourites
442 (who?)
Comments
32
Downloads
130