Deviation Actions

nocturnalMoTH's avatar

Black Rock Shooter - fanart

Published:
34 Comments
14K Views
yep.
I drew this while on Livestream tonight.


fanart of Black Rock Shooter :)
Image details
Image size
3288x2000px 3.21 MB
© 2012 - 2022 nocturnalMoTH
Comments33
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
CrystalsPokemon's avatar
Black Rock Shooter is one of my favorite vocaloid songs! I actually was pretty dumbfounded when I saw it was an anime too :0

The art looks really nice too!
XyphWolf's avatar
XxStarrehxX's avatar
Sooo awesome ^^
Otakubackgrounds's avatar
amazing <3 can I use it in my supercell tribute mmv?
KazumiMai's avatar
OMG ! Your art is amazing! If you're interested, please take a look at my contest! It is a Winter Holiday-themed OC Contest!

Sukiamu's avatar
way cool dude
prettyflour's avatar
This has been featured in my journal!

[link]
silentangelofhope's avatar
This is super awesome O A O
Ish bootyfuuuls! ; A ;
airyballoon's avatar
Wow~

BRS always has the best fanart...! Awesome colours :)
6footgeek's avatar
Nice. Do you record your live streams? I missed it but i'd so much want to see it.
oomizuao's avatar
[link] <-- the recording is there if you scroll down a little :)
munkfeavor76's avatar
nice work. very cool
Dong-Saeng's avatar
Looks amazing, :-D
I dunno what Black Rock Shooter is...OxO meep lol
but it looks cool :D
Lilly-AngelofLife's avatar
Keegsterz's avatar
BJHVBHBHFV
PRETTY.
rickyrico's avatar
EmperorKarino's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In