Shop Forum More Submit  Join Login

Everybody has Xmas polls. I have one too. So you think Santa Claus is: 

26%
36 deviants said THE SHIT!
20%
27 deviants said Online now.
16%
22 deviants said A source of joy.
11%
15 deviants said A lie.
9%
12 deviants said Gay. Or lesbian.
8%
11 deviants said An old guy.
4%
5 deviants said Coming to us.
3%
4 deviants said A VIP (very ILL person).
3%
4 deviants said Looking for money for more gifts.

Devious Comments

:iconelysium:
elysium Featured By Owner Dec 26, 2004
he's ill. :|

I mean, the sick fuck gives little children gifts, so they sit on his lap. I mean come on, how sick is that?! :rage:
Reply
:iconrestokz06-:
Restokz06- Featured By Owner Dec 17, 2004
santa claus is definitely the shit, he just rocks! he has his own style of clothing and plus he rides the crazyest vehicle.
Reply
:iconsheep-shit-12:
sheep-shit-12 Featured By Owner Dec 14, 2004
THE SHIT..!

also i suspect he must be gettin very old now
Reply
:iconmyangelofmusic:
Myangelofmusic Featured By Owner Dec 11, 2004  Hobbyist Digital Artist
He is .. dead .. ?!?

I FINK :hmm:
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 11, 2004
Is it something sad? :o Or will Christmas die too?
Reply
:iconmyangelofmusic:
Myangelofmusic Featured By Owner Dec 12, 2004  Hobbyist Digital Artist
NAHHH

Christmas never die!!! :boogie:
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 19, 2004
It can die. It dies when the Santa found out he was gay AND his wife was without another man in the South Pole.

:|
Reply
:iconmyangelofmusic:
Myangelofmusic Featured By Owner Dec 19, 2004  Hobbyist Digital Artist
=|

Can I be Santa Clausina ????


:please:
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 19, 2004
:|

Clausina? Fuck I seem to know this name. I met her in a bar I guess.


SHIT :omfg: Don't tell me she's Santa's special someone. :faint: That's why I didn't have presents from him last year.

:o
Reply
:iconmyangelofmusic:
Myangelofmusic Featured By Owner Dec 19, 2004  Hobbyist Digital Artist
OMG!!!

YOU DID?? =|


:faint:

:ambulance:
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 19, 2004
Shit she has great body. Can't be Santa's everything except gift for me.

:|
Reply
(1 Reply)
:iconsilversteelwolf:
SilverSteelWolf Featured By Owner Dec 11, 2004
Santa's a potential source of joy. As you get older, it becomes more of a concept than the existence of an actual being.

"Incorrect answer."
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 11, 2004
We need more creative answer.

"Santa Claus doesn't like Starbucks." :|
Reply
:iconsilversteelwolf:
SilverSteelWolf Featured By Owner Dec 13, 2004
He doesn't? That little...
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 13, 2004
He just wants to suck up the CocaCola cans :|
Reply
:iconsilversteelwolf:
SilverSteelWolf Featured By Owner Dec 13, 2004
That, and collect the royalty he gets paid for his yearly ad stint.
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 13, 2004
Oh yeah I nearly forgot the yearly ad thingy. He surely didn't need to worry about his last few years, if he was still alive. :slow:
Reply
:iconsilversteelwolf:
SilverSteelWolf Featured By Owner Dec 14, 2004
Santa can never die...he has too many clones surreptitiously staking out department stores across the nation.
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 14, 2004
Wow they have already got the technology! Oh I mean, HE! He has the clone machine already! :faint:

Who gave him such "gift"?
Reply
(1 Reply)
:iconvidea:
videa Featured By Owner Dec 11, 2004
Coming to us.

hopefully.. :(
Reply
:iconivyc:
ivyc Featured By Owner Dec 11, 2004  Professional General Artist
For shiggity. :nod:

Go Santa ..... GO!!!!! :)
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 11, 2004
:pee:


YEAH YEAH YEAH!!! :dance:
Reply
:iconfabfriends:
fabfriends Featured By Owner Dec 11, 2004   Photographer
A source of joy def. cos he looks really funny!
Reply
:iconektah:
Ektah Featured By Owner Dec 10, 2004   Digital Artist
hes old and never shaves :|
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 11, 2004
:omg: YOU REMIND ME!

BUT STILL VERY WHITE. Does he bleach the beard?
Reply
:iconskizo:
skizo Featured By Owner Dec 10, 2004   Digital Artist
A source of joy!!

* Skizo puts the letter to Santa Claus under the Xmas Tree, singing "who loooooves the chocolateeeee, everyone loooves the chocoolaaaate, nobody hates the chocolaaaate, cause everyone loooves the chocolaaaaaaate"


:giggle:
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 10, 2004
:|


:faint: again~
Reply
:iconskizo:
skizo Featured By Owner Dec 10, 2004   Digital Artist
boy, u need some sugar diet :giggle:
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 11, 2004
GO GO GO DESSERT BUFFET!!!
Reply
:iconskizo:
skizo Featured By Owner Dec 11, 2004   Digital Artist
hmmm.... I'm getting hungry now...


breakfast time!!
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 12, 2004
It should be dinner! :XD:
Reply
:iconskizo:
skizo Featured By Owner Dec 12, 2004   Digital Artist
well... normally 7.30am is dinner for me, or lunch at max.

but today was just breakfast.



Although I had pasta for breakfast :lmao:
Reply
:iconrayk:
rayk Featured By Owner Dec 10, 2004  Professional Digital Artist
Some old guy, heh never brings me anything good.
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 10, 2004
He didn't?

That's nonsense! How can he! :rage:



But he did no good to me too. :|


Let's hunt him down :robo:
Reply
:iconrayk:
rayk Featured By Owner Dec 11, 2004  Professional Digital Artist
Sounds like a plan! We'll hunt him down tie him up, dres up as him and walk around houses stealing cristams cakes and sweets! :mwahaha: "All your cakes (icecream and chocolate) are belong to us!"
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 11, 2004
Now that's the plan! He will be our man for such Christmas buffet! :cake: :party:

*push Santa* "Go take off your clothes. ALL!"
Reply
:icondestructionist:
Destructionist Featured By Owner Dec 10, 2004
Santa Claus was created in New York in the 1800s by one Clement Clark Moore with help from Washington Irving and was vey loosely based off of a very commercial Dutch custom. Read The Battle for Christmas by Stephen Nissenbaum.
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 10, 2004
So, he is the lie. :| right?
Reply
:icondestructionist:
Destructionist Featured By Owner Dec 10, 2004
No, he's an attempt to get children to be disciplined as well as a marketting ploy.
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 11, 2004
So, he is gay.

:|
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 11, 2004
So, he is gay.

:|
Reply
:icondestructionist:
Destructionist Featured By Owner Dec 11, 2004
Is there something you'd like to tell us? Did you have a bad experience when you were little? :|
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 12, 2004
Um, not really. I thought you had some. Share yours :evillaugh:
Reply
:icondestructionist:
Destructionist Featured By Owner Dec 12, 2004
Overactive imagination or a Santa fetish on your part....
Reply
:iconnohbudy:
Nohbudy Featured By Owner Dec 10, 2004
He is just the shit foo! period
Reply
:iconikomi:
ikomi Featured By Owner Dec 10, 2004
He's online now... because everyone here could be Santa. :aww: Santa is the concept of thinking about people you like and giving them at least a moment of joy. With that said, he could actually be all of the characteristics listed in the poll.
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 10, 2004
:nod: So he is a made-up lesbian shit, according to what you said. :| And he is online now.

Must be !santa-claus

:|
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 11, 2004
Nope. He can't actually receive notes. :|
Reply
:iconikomi:
ikomi Featured By Owner Dec 10, 2004
:rofl:


Did you go see !santa-claus this year and tell him what you want for xmas? :)
Reply
:iconniteangel:
niteangel Featured By Owner Dec 11, 2004
Nope. He can't actually receive notes. :|
Reply
Add a Comment:
 

Poll History