Shop Forum More Submit  Join Login
Bancis  REF by Nishipu Bancis  REF by Nishipu
Who has way too many characters! Not me :iconsryyea: //bricked

He has a bit more aaa juicy muscles than any of my other ocs //jiggles thighs

i dont even know why I make so many characters, its fun designing, get attached to it, then never draw it LMAO THE USUAL PATTERN.

i try to make a variety of characters, different things to draw but aaaaaaa not really succeeding on that PF

his shitty feral ref : Bancis by Nishipu
Add a Comment:
 
:iconmienzhyre:
mienzhyre Featured By Owner Jul 16, 2015  Hobbyist Digital Artist
why the FRICK is he so adorable tho i faved this forever ago but f RIC K
Reply
:iconilovesomethings:
ILoveSomethings Featured By Owner Mar 21, 2015  Hobbyist Traditional Artist
This is AMAZING
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Mar 22, 2015
EEE THANK YOU ;U;
Reply
:iconilovesomethings:
ILoveSomethings Featured By Owner Mar 23, 2015  Hobbyist Traditional Artist
No probs :D
Reply
:iconshamelessmagic:
ShamelessMagic Featured By Owner Mar 20, 2015   Filmographer
Who has way too many character? I do! :iconmingplz: -bricked as well-

I super dig this style and his jacket a lot, Love the asymmetry in his legs! 
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Mar 22, 2015
LMAO //bleeds together

eeeee thank you! ;;W;;; LMAO might be my first guy that has something asymmetrical x'DD 
Reply
:iconveiik:
Veiik Featured By Owner Mar 20, 2015
SOMEONE HELP ME THIS CHARACTER IS to DIE FOR

...joking aside, oh man this is such an amazing design ;w;
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Mar 22, 2015
//runs at you full throttle WOAAAAAA :iconfaceshovelplz: DEED IS DONE

aaaaaa thank you! ;w;
Reply
:iconirianwhitefox:
IrianWhitefox Featured By Owner Mar 20, 2015  Professional Interface Designer
It's fantastic as always! :brainfart: 
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Mar 22, 2015
>U< thank you!
Reply
:iconirianwhitefox:
IrianWhitefox Featured By Owner Mar 24, 2015  Professional Interface Designer
It's my pleasure! Steven Universe Pearl And Greg Universe (Hug) 
Reply
:iconetluce:
etluce Featured By Owner Mar 20, 2015  Hobbyist Digital Artist
hello yes i want 30 of him now
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Mar 22, 2015
yes hello Ill gladly take 40 etluces pls
Reply
:iconetluce:
etluce Featured By Owner Mar 23, 2015  Hobbyist Digital Artist
you can have 1000000, noone wanted them, so there is many left
Reply
:iconningeko:
NinGeko Featured By Owner Mar 20, 2015  Hobbyist General Artist
you made a humanoid form!!!!!!!!!!!
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Mar 22, 2015
eee YES! ;U;
Reply
:iconyaocchi:
yaocchi Featured By Owner Mar 20, 2015  Hobbyist Digital Artist
OMG SOB HE'S BEAUTIFUL KDJFHGJKSD :iconwooowplz:
really smitten by that cute face hnnngh //////
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Mar 22, 2015
EEEE SOBS THANK YOU ASDKFJG ;W;

x'DDD 
Reply
:icontvcranium:
TVCranium Featured By Owner Mar 20, 2015
holyshit i love this guy
the patterns
the colours
aaaa so niiice
Reply
:iconnishipu:
Nishipu Featured By Owner Mar 22, 2015
oh my goodness :iconpapcryplz: thank you!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 20, 2015
Image Size
395 KB
Resolution
930×800
Link
Thumb

Stats

Views
1,116
Favourites
102 (who?)
Comments
20
Downloads
18
×