Shop Forum More Submit  Join Login
Day 12: Making Out (Destiel) by Nile-kun Day 12: Making Out (Destiel) by Nile-kun
:icondonotplz::iconusemyartplz:

►Sabriel version

►Tumblr post

Day 12: Making Out of the 30 Day OTP Challenge

See them all here
Add a Comment:
 
:iconrabbitchick:
RabbitChick Featured By Owner Mar 7, 2019  Hobbyist Writer
XD 
Reply
:iconashray:
Ashray Featured By Owner Oct 24, 2016  Hobbyist Writer
The book is upside down.
Cas has his coat only half on, and his tie is even looser than normal, and Dean has a hickey on his neck.
But Sammy only says the book is upside down...
He must feel generous with them, if he's not mocking them...
Reply
:iconbreakfastatindi:
BreakfastAtIndi Featured By Owner Mar 15, 2018  Student General Artist
Sherlock and I applaud your deduction skills. *confetti*
Reply
:iconelitacarpenter:
ElitaCarpenter Featured By Owner Sep 22, 2016  Student General Artist
LOL
Reply
:iconfrozenpopsicle88:
Frozenpopsicle88 Featured By Owner Jun 29, 2016  Hobbyist Traditional Artist
XDXDXD
Reply
:iconpewdiegirl:
pewdiegirl Featured By Owner Sep 16, 2015  Hobbyist General Artist
Seeing both versions, I can imagine Sam taking cas's book and leaving, then out of the blue gabe pounces on him
Reply
:iconkgsierre:
KGSierre Featured By Owner Sep 6, 2015  Student Artist
You changed the style slightly. I like it though.
Reply
:iconmissilb93:
missilb93 Featured By Owner Jun 20, 2015   Traditional Artist
Just like his FBI badge XD
This is so cute
Reply
:iconadohr:
Adohr Featured By Owner Jun 4, 2015
i see dem marks lol
Reply
:iconmusicalnotes123:
Musicalnotes123 Featured By Owner Jun 4, 2015  Student General Artist
the hickey


thats like




it makes it obvious XD
Reply
:iconwolfloverxxxx:
Wolfloverxxxx Featured By Owner Apr 5, 2015  Student Writer
Sam is sick of their shit
Reply
:iconneonsparklebutt:
NeonSparkleButt Featured By Owner Nov 2, 2014  Student General Artist
god *flies to space*
Reply
:iconiname4597:
Iname4597 Featured By Owner Oct 11, 2014
LOL
Reply
:iconizzeybelle:
IzzeyBelle Featured By Owner Jul 22, 2014  Hobbyist General Artist
Haha,wonderful^^ 
Reply
:iconunbroken-angel-queen:
THEIR FACES, HAHAHA!
Reply
:iconwaywardson666:
Waywardson666 Featured By Owner Jul 3, 2014
Damn it Cas :)
oh Sammy, so observant 
Love your stuff :)
Reply
:icondestiel-locked:
Destiel-locked Featured By Owner Jun 11, 2014
Aww Cas you blew it :giggle:
Hahaha not like it's not obvious.
Nice I love your stuff :)
Reply
:iconmultininifee:
Multininifee Featured By Owner Apr 10, 2014
aww so cute^^
Reply
:iconerodunkeal:
ErodunKeal Featured By Owner Jan 24, 2014
Omg haha the Hickey XD
Reply
:iconmybloodisblackyaknow:
MyBloodIsBlackYaKnow Featured By Owner Jan 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
LOL! Ya Right Cass! :iconletmehugyouplz:
Reply
:iconayumicchan:
Ayumicchan Featured By Owner Dec 13, 2013
LOL! Marry me! <3
Reply
:iconnile-kun:
Nile-kun Featured By Owner Dec 23, 2013
Oh you 
:iconpervyizayaplz:
Reply
:iconsupernatural05:
supernatural05 Featured By Owner Sep 29, 2013  Hobbyist General Artist
big give away: hickey on dean's neck.

Reply
:iconnile-kun:
Nile-kun Featured By Owner Oct 1, 2013
Reply
:iconsupernatural05:
supernatural05 Featured By Owner Oct 1, 2013  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconmercuryshade999:
mercuryshade999 Featured By Owner Aug 27, 2013  Hobbyist Writer
Best bitchface ever. Also, Sam should just be grateful the eye-smexing has stopped. (At least, I'm assuming that would stop if they ever moved on to actual you-know-what. Given Dean's apparent inability to keep it in his pants, that's not entirely a given.)
Reply
:iconnile-kun:
Nile-kun Featured By Owner Sep 28, 2013
You're right X'DDD
Reply
:iconlarmyne:
larmyne Featured By Owner Aug 18, 2013  Hobbyist General Artist
LULZ BUSTEDDD
Reply
:iconnile-kun:
Nile-kun Featured By Owner Aug 26, 2013
XD
Reply
:iconhiddenhaloandwings:
HiddenHaloandWings Featured By Owner Aug 6, 2013
Oh my god thats so freaking adorable. He is so fucking busted 
Reply
:iconnile-kun:
Nile-kun Featured By Owner Aug 7, 2013
Hehe I'm glad that you like it 
:iconsmile-luplz:
Reply
:icontime-moose:
Time-Moose Featured By Owner Jul 30, 2013  Hobbyist Writer
Busted. XD
Reply
:iconnile-kun:
Nile-kun Featured By Owner Jul 30, 2013
XD
Reply
:icontornasunder7916:
TornAsunder7916 Featured By Owner Jul 30, 2013  Hobbyist General Artist
Damn it, Cas. It's not supposed to be obvious! XD
Reply
:iconnile-kun:
Nile-kun Featured By Owner Jul 30, 2013
Hehe X'DDD
Reply
:iconbrokenxxchild:
brokenxxchild Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist General Artist
Sam's bitchface is spot on. I died laughing XD
Reply
:iconnile-kun:
Nile-kun Featured By Owner Jul 25, 2013
 I'm happy that you like it
:iconokie3plz:
Reply
:icondarkxneo:
DarkxNeo Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist General Artist
HAHA That seems like somerthing Cas would do :)

"...oh" 

Heheh!!! :happybounce:
Reply
:iconnile-kun:
Nile-kun Featured By Owner Jul 25, 2013
Haha  Yeah    X'D
Reply
:iconsapphiresoul102:
SapphireSoul102 Featured By Owner Jul 23, 2013  Hobbyist General Artist
This is so perfect!!!! :iconiloveyouplz:
Reply
:iconnile-kun:
Nile-kun Featured By Owner Jul 25, 2013
I'm happy that you like it

:iconsokyutplz:
Reply
:icongabbygirl1234:
gabbygirl1234 Featured By Owner Jul 23, 2013  Student Traditional Artist
AWESOME ! SO CUTE
Reply
:iconnile-kun:
Nile-kun Featured By Owner Jul 23, 2013
thank you 
:iconbunnyloveplz:
Reply
:icongabbygirl1234:
gabbygirl1234 Featured By Owner Jul 23, 2013  Student Traditional Artist
Welcome :icondragonglomp:
Reply
:iconminacosato:
MinacoSato Featured By Owner Jul 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
Dean and Cas are really inconspicuous XDD 
Its so sweet *_* 
Go away Sam, you disturb 
Reply
:iconnile-kun:
Nile-kun Featured By Owner Jul 23, 2013
Hehe
X'DD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 23, 2013
Image Size
392 KB
Resolution
600×1633
Link
Thumb

Stats

Views
54,635 (2 today)
Favourites
1,159 (who?)
Comments
46