Shop Forum More Submit  Join Login
Sea Salt (CREDIT IN DESC.) by netflixandsapphire Sea Salt (CREDIT IN DESC.) by netflixandsapphire
LittleB100Bird GAVE ME THIS BEAUTIFUL PICTURE OF MY SALTY BBY THANK YOU SO MUCH SHE'S ADORABLE ILY !!

Species credit
Limey's Salt
Rainbow Salt
Fluffbird's Salts
Add a Comment:
 
:iconlittleb100bird:
LittleB100Bird Featured By Owner Aug 17, 2016
///rolls over here
was Limey's salt going to be in the circus too or no
blainwantstoknow
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner Aug 18, 2016  Hobbyist General Artist
heh nope, they're not involved with the circus, she just loved the idea of salts
Reply
:iconlittleb100bird:
LittleB100Bird Featured By Owner Aug 18, 2016
Ah alrighty!
Glad she likes them aahah
hers is super cute :'D
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner Aug 20, 2016  Hobbyist General Artist
I know right!
wait I mean them
tfw you get the pronouns wrongs
Reply
:iconlittleb100bird:
LittleB100Bird Featured By Owner Aug 20, 2016
ahh I get that feel
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner Aug 21, 2016  Hobbyist General Artist
ye so heh wassup
Reply
:iconlittleb100bird:
LittleB100Bird Featured By Owner Aug 23, 2016
ahhh just trying to get things done before school starts hHDjdf
how about you?
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner Aug 25, 2016  Hobbyist General Artist
p good too, just taking forever making art
Reply
:iconblainburns:
BlainBurns Featured By Owner Aug 11, 2016
How many eyes
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner Aug 11, 2016  Hobbyist General Artist
Hmm ? She has two !
Reply
:iconblainburns:
BlainBurns Featured By Owner Aug 11, 2016
Alright thaaaaaanks
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner Aug 11, 2016  Hobbyist General Artist
Oh heh no problem !! May I ask why you need to know ?
Reply
:iconblainburns:
BlainBurns Featured By Owner Aug 11, 2016
Because I'm drawing all the salts in the circus fused as one, to make rainbow salt, and eyes gotta add up
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner Aug 11, 2016  Hobbyist General Artist
Oh !! Holy shit okay mega salt bab will probably only be as tall as Peridot tho lmao
Reply
:iconblainburns:
BlainBurns Featured By Owner Aug 11, 2016
If we were to asume each salt was 3 in (because I think it was 2-4 inches for height range) and added it all together the fusion will be around 2'8 and because fusion docent really just add each gems height we could add on a few to make It 3 something
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner Aug 12, 2016  Hobbyist General Artist
Oh !! Still smol tho lmao
Reply
(1 Reply)
:iconlittleb100bird:
LittleB100Bird Featured By Owner Aug 11, 2016
blain I love you baby but it was 3-5 and you added it up before to a totally different height pfhf
Reply
(1 Reply)
:iconlittleb100bird:
LittleB100Bird Featured By Owner Aug 5, 2016
pshhdljkdf you're both such babes I just had too-
I'm so glad you like it tho aaaa<3
tysm
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner May 16, 2017  Hobbyist General Artist
hey child
this is still super amazing and i thank your face
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner Aug 5, 2016  Hobbyist General Artist
LIKE IT? I LOVE IT OMG
AND I'M HOT A BBY I'M A TOUGH GIRL I SWEAR HEH
THANK YOU I'M SMIKUBG LIKE AN IDIOT AAAAA
Reply
:iconlittleb100bird:
LittleB100Bird Featured By Owner Aug 6, 2016
we can find an in between
you can be
the toughest baby
yEp-
well hey save some of that happy for the actual birthday XD
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner Aug 6, 2016  Hobbyist General Artist
HEH WELL IT IS TOMORROW AND REALLY THANK YOU I JUDT CANT STOP THAKING YOU AAAAA *PLATONICALLY SMOOCHES*
Reply
:iconlittleb100bird:
LittleB100Bird Featured By Owner Aug 6, 2016
pFHh
that's the best kind of smooches mind you
//pats your face
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner Aug 7, 2016  Hobbyist General Artist
smiles !!
NOW it's my birthday !
Reply
:iconlittleb100bird:
LittleB100Bird Featured By Owner Aug 7, 2016
eyy
happy birthday again bab XD
Reply
:iconnetflixandsapphire:
netflixandsapphire Featured By Owner Aug 7, 2016  Hobbyist General Artist
tysm !!
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
August 5, 2016
Image Size
72.6 KB
Resolution
247×498
Link
Thumb

Stats

Views
170
Favourites
6 (who?)
Comments
100
Downloads
8
×