Shop Forum More Submit  Join Login
ZEXAL OC: Truth of the Crescent Moon Guardian by NeonNeoz ZEXAL OC: Truth of the Crescent Moon Guardian by NeonNeoz
Dundunduuuuun that's right, the truth of Mikazuki is here, Mika is actually a Astral Guardian from Astral world, bet no one saw this coming XD Yeah Mikazuki is actually a guardian for the numeron code so he basically lives at the moon XD

I'm sure a lot of you guys have a alot of questions of how Mika, lost his memories, well, it went like this, blame Vector, apparently he heard about a guardian who knows where the location of the numeron code was at and attacked Mikazuki, fortunately Mikazuki was able to escape but sustain heavy injuries and landed on earth and after that he remembers nothin, he did have a past life, but that's a story for another time ;3

Will this complicate things? Yes yes it will XD

Mikazuki Kouki belongs to me
Yugiou Zexal (c) Kazuki Takahashi
Add a Comment:
 
:iconsofichan24:
sofichan24 Featured By Owner Jun 9, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Neon that is so good! O0O
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 9, 2017
Thanks cX
Reply
:iconsofichan24:
sofichan24 Featured By Owner Jun 9, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Yeah np, long time no...talk
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 9, 2017
Lol yup XD
Reply
:iconsofichan24:
sofichan24 Featured By Owner Jun 9, 2017  Hobbyist Traditional Artist
It was hilarious last time we talked though XD
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 9, 2017
Lol really now?
Reply
:iconsofichan24:
sofichan24 Featured By Owner Jun 9, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Yeah remember how I forgot you were of the male species and you "died" and "the kiss of life XD"
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 9, 2017
Lol I regret nothing XD
Reply
(1 Reply)
:iconjnennyuki:
Jnennyuki Featured By Owner May 19, 2017  Hobbyist General Artist
As always, we have to blame that sharp carrot for his maldeeds...but tossing that aside, this drawing looks amazing!! :la: even if the atmosphere is sad, just look at the expression. 

Yep, we never guessed his true identity. 
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 19, 2017
Yup, he's to blame, and thanks XD I wanted to capture a certain expression for him and have everyone wonder, did he finds Out, or was he like this before cX

Haha no one knew till now XD
Reply
:iconjnennyuki:
Jnennyuki Featured By Owner May 25, 2017  Hobbyist General Artist
VECTOR IS A HECK OF A VILLAIN XDDD 
Nen: Agreed! 
Keniichiru: I'll kill him. 
Ara: SHUSH WILL YOU >-<!! Vector is a cutie~! (me: wait, what now o.o) 

Yush xD
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 25, 2017
Yeah he's evil, but I blame Don Thousand he made Vector go crazy in the first place D8<
Mikazuki: Mmm I can still remember that crazy encounter *rubbing his head*

LOL XD
Reply
:iconjnennyuki:
Jnennyuki Featured By Owner May 25, 2017  Hobbyist General Artist
So in the end, blame the other factors xD 

Nen: I guess we all had =w= 
Keniichiru; Nen, that's not to be cheerful of. 
Ara: hmm....I forgot. But it rings a bell, and I still love him >///w///< 
Nen, Keniichiru: SHUSH ARA! >_<
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 25, 2017
Yes blame the other guy who started it all XD

Mikazuki: Ara like Vector?
Reply
:iconjnennyuki:
Jnennyuki Featured By Owner May 25, 2017  Hobbyist General Artist
Nen, Keniichiru: *nods* Big time. 
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 25, 2017
Mikazuki: Hmmm.... I feel like I know someone who likes Vector...... but I can't remember who.....
Reply
(1 Reply)
:iconalicekurocross:
AliceKuroCross Featured By Owner May 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
Awesome!!!!
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 17, 2017
Thank you so much QwQ
Reply
:iconzer0-stormcr0w:
Zer0-Stormcr0w Featured By Owner May 14, 2017  Hobbyist Artist
Nice dude!
Also: "GOODBYYYYYYYYYYE MOONMEN!"
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 14, 2017
Lol thanks dude XD
Reply
:iconzer0-stormcr0w:
Zer0-Stormcr0w Featured By Owner May 14, 2017  Hobbyist Artist
No problem!
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 14, 2017
Yush cX
Reply
:iconyumenonightraid:
YumenoNightraid Featured By Owner May 13, 2017  Hobbyist Artist
Wow, that's awesome! Now it made me have an idea to make another s- *muffed*

Seiko: I think 2 stories for me is enough. *looks away*
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 13, 2017
Thanks, and an idea you say~ oh I can't wait cx oh and Seiko, have fun with Mika~

Mikazuki: Seiko~ *hugs her from behind* >w< ~<3
Reply
:iconyumenonightraid:
YumenoNightraid Featured By Owner May 14, 2017  Hobbyist Artist
Seiko: Taiga Blush Plz Ah! *knocks him down* What are you even doing?! You... You... You... Take this! *ties him up* Hmph! *looks away while tsundere*

º_º' Y-You alright Mikazuki...?
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 14, 2017
Mikazuki: I'm okay, I just spooked Seiko by accident ^w^
Reply
:iconpkmnakamegakiru92:
PKMNAkamegaKiru92 Featured By Owner May 13, 2017  Hobbyist
//blame Vector for everything LOL XD
This is so cool though! *^* Since he lives on the moon, does he have any relationship with the Galaxy-Eyes dragons? :3
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 13, 2017
Hahaha yes blame him XD
Haha thanks and yeah in a way yes but it's more of a mentor and student thing =w=
Reply
:iconanysketches:
AnySketches Featured By Owner May 13, 2017  Hobbyist Digital Artist
Amazing *u*
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 13, 2017
Thank you so much QwQ
Reply
:iconanysketches:
AnySketches Featured By Owner May 13, 2017  Hobbyist Digital Artist
No problem QwQ :glomp:
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 13, 2017
Yush cX
Reply
:iconanysketches:
AnySketches Featured By Owner May 13, 2017  Hobbyist Digital Artist
X3
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 13, 2017
=w=
Reply
:iconkeruber0su:
Keruber0su Featured By Owner May 13, 2017  Hobbyist General Artist
YES! FINALLY WE DISCOVERD MIKA TRUE IDENTITY! *u* (it was a shock actually XD)
So he's an astral guardian, really interesting ... Even if I will know how Seiko will take the news *thinking* However their love must continue for an eternity, even if the belong to different worlds! *^*
Anyway, I like how you drew him, the pose is really beautfiul and his expression looks so sad ... Mika.kun don't be sad please Q-Q
-Yumi/Star
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 13, 2017
HAHA YES, MIKA TRUE IDENTITY IS HERE! (I had this in my mind for a while actually >w>)
Yup he is, and yeah it'll probably be not good, but love will conquer all
the pose was hard, but I managed to get it right X3 He can't help it QAQ
Reply
:iconkeruber0su:
Keruber0su Featured By Owner May 13, 2017  Hobbyist General Artist
YESSS!!! FINALLY!!! I WAS WAITING FOR AN ETERNITY TO DISCOVER THE TRUTH ACTUALLY XD (I see XD)
Mika-kun is evil!!!! O.O More suspence guys! More suspence! XD Yush, love can resolve everything QwQ
But you drew it really well in my opinion ^w^ Ow Mika-kun! Q-Q
-Yumi/Star
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 13, 2017
Hahaha yush and the wait is over XD (yup)
He's not evil XD he's just a good guy XD yes it can X3
Haha thanks cX yeah Mika QAQ
Reply
:iconkeruber0su:
Keruber0su Featured By Owner May 14, 2017  Hobbyist General Artist
YES!!! I'm happy owo
Oh fine! I was worried actually o.o' Yay! Love power X3
You're welcome ^w^ Poor Mika-kun! Q-Q
-Yumi/Star
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 14, 2017
Haha yup cX
LOL no worries no worries XD lots of love XD
Yush cX Yeah poor Mika QAQ
Reply
:iconkeruber0su:
Keruber0su Featured By Owner May 15, 2017  Hobbyist General Artist
*sighs* I was worried actually, but he's still the innocent Mika we know =w=
He needs a lot of hugs! Where's Seiko!?
-Yumi/Star
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 15, 2017
Haha yup he is cX
So much hugs he needs her
Reply
(1 Reply)
:iconyumatsukumo39:
YumaTsukumo39 Featured By Owner May 13, 2017  Hobbyist
;-; He looks so sad.
Nice work, Neoz! ^-^
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 13, 2017
He is and he needs a hug QAQ
Thanks X3
Reply
:iconbadrater:
Badrater Featured By Owner May 13, 2017
Sun guardian next?
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 13, 2017
Lol nope XD
Reply
:iconbadrater:
Badrater Featured By Owner May 13, 2017
Awww:( (Sad) 
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 13, 2017
Sorry dude =w=
Reply
:iconyakumosoulqueen:
YakumoSoulQueen Featured By Owner May 13, 2017  Hobbyist Digital Artist
How cool!! x3
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner May 13, 2017
Haha thanks XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 13, 2017
Image Size
1.2 MB
Resolution
1662×1917
Link
Thumb

Stats

Views
183
Favourites
18 (who?)
Comments
126

Camera Data

Make
HP
Model
HP pstc4200
Date Taken
May 13, 2017, 12:19:15 AM
×