nekki's avatar

nekki

Nekki Craig
999 Watchers
111.5K
Page Views
136 Deviations
michael8w787
Rose0112358
NikkiHar18
Lazuko2
steelUhlife
kinji101
revansteels
Catholic-Ronin
JackiHime
NismosAngel
playingwith-shadows
ronjon8
Chenille-Cerise
ZeroA
dreamsoup
Speqtre
queen-diamond
tiggerfactory
Jujika
Maki-Ubermach
-tai-
engelszorn
GeneralStar
sweetmoon
prismchan
Ino-Fanclub
chunkbucket

Deviation Spotlight

FFVI - Kefka by nekki, visual art

Deviation Spotlight

desktop - JoJo series 3 by nekki, visual art

  • Canada
  • Deviant for 18 years
Badges
Super Llama: Llamas are awesome! (32)
My Bio
Current Residence: Canada
Favourite style of art: oekaki
Personal Quote: URYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!

Favourite Visual Artist
my friends
Favourite Movies
Schindler's List
Favourite Games
Final Fantasy 6
Favourite Gaming Platform
SNES
Tools of the Trade
oekaki

aaahh

0 min read
i wish i had a scanner and/or some kind of art program that isn't Paint on this laptop hahaha. i miss drawing, mannnnnnn. all i do now is travel...
16 Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
I sometimes see fictional characters that are supposed to be half human & half animal, half cat & half mouse, half mammal half & half reptile, half gorilla & half peacock or WHATEVER... now don't tell me that I'm the only one who sees what is odd here. I know that they're supposed to be fictional, but come on. Though I do suppose genetic testing has come a long way. I learned that Dolly the sheep got her name after Dolly Parton, because she was cloned from a part of a mammary gland. Hahaha.
11 Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

HELLO

0 min read
OMFG DEVIANT ART. HI. Long time no-log-in, eh? OK so I returned to Canada around 2 months ago, after having spend an amazingly fantastic academic year in Japan. It. Was. Amazing. I've told stories about it to all my friends back home and such so I'm not going to go over it, but yeah it was fricken awesomeeee. I went to Korea and Thailand while I was at it, too, and those 2 places were wicked as well. omg Canada (at least, Victoria) is so BORING after a year of adventuring around :( lol. But yeah.... I don't really draw that much anymore, which is kinda sad :0 The only drawings I do these days are doodles in my spare time (on the b
23 Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

Comments 897

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Hello.

What kind of games do you like to play? (aside from Final Fantasy)
you're overdue on your posts, get back here and art! >:0
nekki i'd like to place this art in Polish-Artist group... Do you agree? If yes reply here:[link]
your works inspires me~
Here, I used your lineart. :D
Thanks for let everyone use it. It's a beautiful drawing. ^u^
Also, it was my first time using digital media to color, so it isn't soooo cool. ahahaah
[link]
i have colored one of your linearts [link]