Deviation Actions

Comments41
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
JustSuna's avatar
Dang this is so cool
TeAmKaiZoku's avatar
AniTries's avatar
TigerClaw666's avatar
Naruto179's avatar
KaleDGhoul's avatar
Dayum one of my favourite Hisoka fanarts I ever found, especially in your style, it looks just breathtaking!
norichon's avatar
AAA HISOKA BBY
SmilingKat's avatar
This fits his song "Requiem of madness" so well!!!!
His distraught character is portrayed perfectly.... 

natshez's avatar
Oh my god, this is the best Hisoka fanart I EVER saw !!! *_____________________*
KidiMaster's avatar
OH BOYAH! great work <3
Vielekleinekekse's avatar
so cool, realy nice work ^^ i love it
Dianote's avatar
Great job on those hands!! :)
Viron11's avatar
I feel like I'm the only person in the world cheering for Chrollo, tho they're both awesome characters! Amazing work as always, I rather enjoy the mood of it :D
blackstorm's avatar
That's what I was thinking too ;^; Aaaaaah~ don't you dare die Hisokaaaa~~~! :iconruncryplz:

This is wickedly gorgeous ♠ I love it 

Btw, did you know his Birthday's on June 6th? X'D
SoulRenturns's avatar
Damn that loos scary. I love it.
Ajax94's avatar
Lowl that face! :XD:

"I wanna kill you so hard"
MyEmeraldTears's avatar
Hisoka is by far my favorite HunterxHunter character ahhHHH
there's something so damn compelling about his character, something I find so freakishly attractive <3 <3 
I'm so glad you took the time to draw him oh my god he looks more gorgeous than usual <3
balder550's avatar
crollo has him on the ropes now!
legomaestro's avatar
There's a manga short by the artist for Tokyo Ghoul about Hisoka. Looking forward to that.

www.animenewsnetwork.com/news/…
Texhnolized's avatar
Well, if the author has the guts to kill one of them with all the fandom raging around to let them live, it would be ballsy !
I'm okay that one of them die but... Chrollo went throught a lot of power changes within the story, it would be a shame for him to not face Kurapika.
ScerpoGirl's avatar
<333333333333333333333333333333333333333333
TBart's avatar
hahaha yeah it would be way to anticlimatic, plus hisoka didnt even show any new tricks so far its been such a onesided battle.
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In