13
27
6
Yey Tinies
701 Views|1 Today
© 2013 - 2019 Na7s
OMG THEY'RE JUST SO SMALL ASDDFFGSA
When you are just so used to big chunky EIDs, it just makes you go all AWE when you're handed BJDs these bites sizes. X3 Love these two!

_____________________
From left:
Choco (Crobidoll Choco) belongs to :iconmouldysweets:
Bubbles (LATIDOLL yellow Bayer) belongs to :iconlipslock:
Image size
1000x750px 1.33 MB
IMAGE DETAILS
Make
Canon
Model
Canon PowerShot S95
Shutter Speed
1/25 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
9 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Sep 7, 2013, 7:02:12 PM
Software
Adobe Photoshop CC (Windows)
Sensor Size
2mm
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (13)
Sarqq's avatar
How cute =3= <3
Reply  ·  
Na7s's avatar
That they are X3 thank you!
Reply  ·  
ProjectArtemis's avatar
ProjectArtemis|Hobbyist General Artist
Tinies are so much fun OwO You don't realize how small they are until you put them on a 70cm's shoulders!
Reply  ·  
Na7s's avatar
Yep! Hence why they are called Tinies, huh? X3 They are simply adorable!
Reply  ·  
ProjectArtemis's avatar
ProjectArtemis|Hobbyist General Artist
Yup! I love those little guys. If I could, I'd have a whole pack of 'em!
Reply  ·  
Mouldysweets's avatar
Mouldysweets|Hobbyist General Artist
awww~~~ this is the cutest photo EVER!! XD love it~ thanks for taking such a nice photo of Choco n Bubbles!
Reply  ·  
Na7s's avatar
You're welcome! X3 They are just so precious!
:hug: Meet again soon!
Reply  ·  
lajvio's avatar
lajvio|Hobbyist Photographer
OMG this picture is so adorable! :D
Reply  ·  
Na7s's avatar
IKR?! Thanks!! :la:
Reply  ·  
lipslock's avatar
lipslock|Hobbyist Photographer



/throws credits at the side/ HAHAHA...
thank you for this! TvT  so cuteeee
and at first i thought why u emo go there planting some seeds HAHA ...sticky indian /stares at choco
Reply  ·  
Na7s's avatar
HAHAHAHAH
OMG NO CHOCO IS TOO YOUNG/SMALL/TINY FOR BALLS *BRICKS*
Reply  ·  
arienhly's avatar
arienhly|Hobbyist Artisan Crafter
*melts* Yesss, they are truly adorable....
Reply  ·  
Na7s's avatar
Yesssss, thank you! X3
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved