MystressOfDarkness13's avatar

Linky Books

32 45 1K (1 Today)
By MystressOfDarkness13   |   
Published:
© 2007 - 2020 MystressOfDarkness13
So maybe this isn't really photo-manipulation... But hey, I think it's hilarious.

Those familiar with LolCats know what this is alluding to, but just in case you don't, here's the original picture:

[link]
Image size
542x480px 47.36 KB
Comments45
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
dragoncaretaker92's avatar
dragoncaretaker92Hobbyist Digital Artist
NOO ARCHANAR!!! WHYY!!
:rofl:
:iconimhappiestplz:
pandarune's avatar
In Soviet Myst, linking books you!
Kefrith's avatar
KefrithHobbyist General Artist
lmao!
Half-dude's avatar
Half-dudeHobbyist General Artist
OMG this made me lol XD this is so awesome!
MystressOfDarkness13's avatar
I'm glad you think so. Are you a Myst fan as well? If so, I know of a club you might be interested in joining.
Half-dude's avatar
Half-dudeHobbyist General Artist
Oh yeah I am :D
MystressOfDarkness13's avatar
Sweet! You might want to go here: [link]
Half-dude's avatar
Half-dudeHobbyist General Artist
wow awesome thanks! Btw, have you had any crashing problems with Riven on Windows XP?
MystressOfDarkness13's avatar
Not with the original 5-disk Riven. Only with the DVD version in the 10th anniversary set. The DVD version of Myst Masterpiece Edition in the same set won't work for me, either. But, I now have two Rivens and two Mysts for my trouble. XD
Half-dude's avatar
Half-dudeHobbyist General Artist
I have the original 5 set.. though it sure would rock not having to change disks >O
jycius's avatar
I was on a swivel-chair when I saw this.
I was not on a swivel-chair soon after I saw this.
MystressOfDarkness13's avatar
Thanks. I like your username. :rofl:
Crawling-meower's avatar
Crawling-meowerStudent Artisan Crafter
In Soviet Mechanical - book has a YOU.
MystressOfDarkness13's avatar
XD

In Narayan, you have Saavedro. In J'nanin, Saavedro has YOU! (:fear:)
MicroProcessor's avatar
MicroProcessor Digital Artist
This is amazingly hilarious.
igcreator's avatar
hahah classic LOL stuff. xD this made me snark my water i was drinking. nice!
MystressOfDarkness13's avatar
Oh noes! :noes:

Are you okay? :D
igcreator's avatar
ha yeah, i am, dun worry. xD
Nemorov's avatar
ha ha ha! veery cute.
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In