Shop Forum More Submit  Join Login

I got giraffaroos to draw! 

58%
19 deviants said Do it now! DRAW THEM ALL!
21%
7 deviants said Take your time, man, ain't no rush.
9%
3 deviants said Draw ____ interacting with ____ ! (comment and you shall receive! Doesn't have to be your own but it certainly can if you want)
6%
2 deviants said I DON'T CARE, JUST DRAW MY GIRAFFAROO! (comment)
6%
2 deviants said More Balbina, please! >D (DON'T I DRAW HER ENOUGH)
0%
No deviants said I DON'T CARE, JUST DRAW THIS GIRAFFAROO: _____ (comment)

Devious Comments

:iconphloxebutt:
PhloxeButt Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist General Artist
aw man i was gonna be all like you should totally draw human balbina and human firecracker interacing omfg! ♥♥♥
Reply
:iconmrsdrpepper:
MrsDrPepper Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
I CAN DRAW THAT<3 I'll draw that after I'm finished with the thulani picture~~jasldkfjsd eee I've been wanting to draw human Firecracker♥♥ yess his design is excellent

I UM have only really drawn Balbina interacting with other human roos
in
um
CERTAIN waYYYSSS but
I can draw her doing NORMAL THINGS TOO RIGHT?

now I gotta think up how they'll interact HRRMMMM
Reply
:iconphloxebutt:
PhloxeButt Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist General Artist
AH YES GOOD OMG
ahhhhhhhhh

AHAHA I WOULD BE FINE WITH THAT TOO OMG SINCE IT"S NOT CCANONICAL??S fhjkalhjksd
aha normal is also good ahahjlkshdas
omg balbina is so sultry omg

also OMG those pictures were SO $GOOD UGH
Reply
:iconmrsdrpepper:
MrsDrPepper Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
OH YOU'RE COOL WITH NSFW? jdlfajsdlkfs

OKEI i'll draw a canon normal pic (because i wanna draw their clothes and such (AND i need at least one deviantart safe interaction pic i mean come on)) and a non-canon for the hell of it. <333 I wanted to draw that hot pink happy trail sobad anyway unf<333 yyyes

and oh man thank you somuch QwQ
Reply
:iconphloxebutt:
PhloxeButt Featured By Owner Sep 22, 2012  Hobbyist General Artist
PF YEAH TOTALLY I DRAW IT OFTEN ENOUGH SO I REALLY SHOULD BE AHAHAHA

ahhhhhh good good omggg ugh guh dlkfhakds i am excited @w@ hjaklsd
ahhhhh his hot pink happy trail is the best ugh ♥♥♥♥

you're welcome ahhhhhjklashjd ~~~
Reply
:iconcutiekitty01:
Cutiekitty01 Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
It'll be fun to see you draw an interaction between Thulani and Balbina xD
Gosh I need to draw them all to ;P
It'll be cool if we can all do a collab of all our giraffaroos in a group!!!!
Reply
:iconmrsdrpepper:
MrsDrPepper Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thulani and Balbina it is<33 She's so outgoing and derpy and he's--awkward and CUTE with his shaggy mane. IT'LL BE SO CUUUUTE<3 I'll get right on that!

AND YES a giant collab yes yes yes ;v; I dunno how to pull that off but WE CAN DO IT SOMEHOW.
Reply
:iconcutiekitty01:
Cutiekitty01 Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh god, I can't wait to see that, I can just so like picture it in my head xD
Yeah, maybe when the next batch of giraffaroos come, then I'll make plans for it~~
Reply
:iconslycooper998:
slycooper998 Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
All of the Giraffaroos!
Reply
:iconmrsdrpepper:
MrsDrPepper Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
>D Mwahaha! I'm gonna certainly try!
Reply
:iconyorkchop:
yorkchop Featured By Owner Sep 21, 2012
If you ever run out of ideas, feel free to draw my bb Rook! [link]

I WANNA SEE ALL THE GIRAFFAROOS THOUGH!
Reply
:iconmrsdrpepper:
MrsDrPepper Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
YES <33 Rook shall be my next victim. >D

Innocently speaking. c: I love him~
Reply
:icondiesheera:
DieSheera Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
At first I read it wrong XD I thought it said I love to draw giraffaroos and I'm like, yes, yes you do
Reply
:iconmrsdrpepper:
MrsDrPepper Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
XDD Derp.
Reply
:icondiesheera:
DieSheera Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
That's me :U It was my first language
Reply
Add a Comment:
 

Poll History