move-me-more's avatar
pie guy i
71 Watchers20.1K Page Views306 Deviations
Artist
  • South Africa
  • Deviant for 14 years
  • He / Him
Badges
Llama: Llamas are awesome! (3)
My Bio
sunshine. yummee

Current Residence: south africa? more like south africa....
Favourite genre of music: alternative, jazz
Favourite photographer: janet. still.
Favourite style of art: classy retro 3d shit.
Operating System: slow and methodical
MP3 player of choice: winamp will always rock my world
Skin of choice: yours - trust me.

Favourite Visual Artist
janet. and some traditional peeps.
Favourite Movies
cloverfield. downright.
Favourite Bands / Musical Artists
some chick's name starting with a T...
Favourite Writers
i hate comercial writers.
Favourite Games
crysis, hell yeah

stash and shots!

stash and shots!

so i find my name in "stash" #65 this month. yay for me. checkit out here: http://www.stashmedia.tv/latest/ just about half way down you'll see "momentum health" with the hero shot  of my shot... . i think the next issue of "shots" will also cover it.. but yeah. my first REAL exposure. (worked really hard for it.) i'm a happy man today. all thanks to my wonderfully supportive and ever loving lover and life partner, janet. not to mention gavin, andrew and jaco (who they left out of the credits...)

236.25

236.25

yup. 3 weeks, 120 hours paid, 116.25 not. no overtime. no time off. just work. then a pat on the back and the next batch. welcome to advertising. again.

1hr19mins

1hr19mins

another hour and 19 mins and will have spent the last 24 hours at work. working. making. experimenting. and learning new things. now all i wanna do is go home and sleep. the pizza's worn off. the coke's sweet sugary syrup-goodness is dead. and the coffee dont do nothin. just another, oh, i dunno, 6hrs? how i love this advertising industry.

Comments 329

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Thanks again for being an awesome lecturer :D

Miss your fun classes
waltzyProfessional Artist
Hey man, you still active?
OI. lewe jy nog?
ek doen! lekke vetgevoer daarby..
pierre where are you?!?
dwuffProfessional General Artist