Deviation Actions

Moundfreek's avatar

Piano Bat

By Moundfreek
33 Favourites
65 Comments
1K Views
It is the Fruit Bat playing the paino! Because I had time some weeks ago on a Saturday evening, I drew this (rare moment when I didn't have homework, and on Saturday, I plainly don't feel like doing homework as it is). Today (Oct. 11, 2006) is 's 19th birthday, so I drew the fursona I have for him doing what he does best.
Image details
Image size
967x1636px 409.5 KB
Published:
© 2006 - 2021 Moundfreek
Comments65
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
disneyfangirl774's avatar
This bat looks like Stellaluna. :)
kalikko's avatar
This is adorable, it definitely makes me smile! I love the expression on the bat's face! Too cute!
Moundfreek's avatar
Thanx! I'm glad that you like the expression!
maiziedog's avatar
OMG this is SO cute! I absolutely love it! Plus, piano! Whoo! I love the piano!
Moundfreek's avatar
yay!!! I love the piano too!!! Can't really play it too much, but it is one of my fave instruments!!
maiziedog's avatar
Hehe I've been playing for ten years now. I love it! Moonlight Sonata...oh yes, so hard. I finished learning it at the end of last year though! Had it down perfectly! Even memorized! =P
Moundfreek's avatar
Wow!! That's so cool that you play paino! I take my hat off to you!!
Chimalmaht's avatar
That looks most complex, but I do indeed like it. Your style is adorable.
Moundfreek's avatar
Oh, thank you .......

Corvat who is lamenting hunger beside me now, and how his sister can summon squirrels, and how DA is too much ..... says Thank You for Wishing Me a Happy Birthday
Chimalmaht's avatar
Hehe. You're welcome!
Corvat's avatar
Oh Kelly! This is probably your most complex birthday card yet! Thank you sooo much! I don't know how to thank you. It's just like a novel. I'm going to have to analyze the repeated themes and archetypes throughout and then compare it to modern society... anyways... thanks again!
Moundfreek's avatar
Yeah, well, you have a good time ........
TinorialPeredhil's avatar
Aww, that's adorable! Good one for Halloween!
Moundfreek's avatar
Realms-Master's avatar
WOOOT for da batsy! Wish him a late happy birthday for me! Love the picture! :D
WingedSonar's avatar
That's great. ^^ How -would- a bat play the piano?
Moundfreek's avatar
Haha, ell, I don;t know how a bat would play the piano, so I tried to do some guess-work in the drawing ... fun!!
Moundfreek's avatar
Haha, ell, I don;t know how a bat would play the piano, so I tried to do some guess-work in the drawing ... fun!!
DaemonGiggles's avatar
Omigosh!!! Adorable!! ^_^ Fruit bats are sooooooooooooooooooo cute!!!!!!! I love this, it's too cute. Everything's simply perfect. +fave!
Moundfreek's avatar
Thanx! I'm glad you like Fruit Bats!!!
DaemonGiggles's avatar
Well, I am one, so I suppose I have to like them. ^_^;;;!
Moundfreek's avatar
You are one?? Do tell!!! *ponders up at you*
DaemonGiggles's avatar
^^; Yes. Zero The Non-Hero is a fruit bat. She's almost never featured with her wings, but she is indeed a fruit bat. ^^; I've always thought they were so cute, and so I decided to make my fursona a fruit bat. <33
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In