Mootecky's avatar

Mootecky

icon by the great ~Vevletaire
210 Watchers
19.1K
Page Views
75 Deviations
Eviljigglypuffgirl19
Pika-0
SparklingGirShine
Naerimika
Dmger
vedatorkun
sijumon
ecovaner
AmyRoseFan13
Socordiasomnia
RylieDragon
Spinxthelynx
oxboxer
Toriichi
jaeon009
IcyBii
ivando
Amoraim
Fenrixion
grecoarellano
yukihomu
Pokemon-Commissions
PinkPalkia
loish
KoriArredondo
yasupan
txunnpae

Deviation Spotlight

Mark of the Exalt by Mootecky, visual art

Artist // Student // Varied
  • Oct 27, 1993
  • Philippines
  • Deviant for 12 years
  • She / Her
Badges
Albino Llama: Llamas are awesome! (81)
My Bio
omg i'm back from the dead.

Favourite Bands / Musical Artists
Arashi. I'll spam these peeps till the end of time.
Favourite Games
RPGs
Favourite Gaming Platform
DS
Other Interests
Anime, manga and sparkly gay japanese boybands.
It's been such a long time since I last used DA oTL an since me and my overly talented sister is in dire need for money, we're open for commissions!! yay!! /sobs Check her out! ~danlimlim (https://www.deviantart.com/danlimlim) She makes the most awesome linearts IDK how she does it O:
0 Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

Commissions

0 min read
 I really want to start commissions but paypal's fees are too high for me ~craiplz (https://www.deviantart.com/craiplz) They deduct 150 pesos (around 3$) per transaction Q v Q ) But anyways, for those interested, I'll be doing 5$/500 point headshot commissions! I'll put up samples and more details a bit later TT v TT ) btw, i'm doing commissions 'cause *whispers3dsmumblepokemonmumble*
6 Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
OMG GUYS THANK YOU i never even thought i'd get this much feed back ~iloveyouplz (https://www.deviantart.com/iloveyouplz) I shall work on them nao~~
56 Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

Profile Comments 450

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Happy birthday ^^
happy birthday!!! kaomoji set 2 15/67 
cute gallery~~ xD
lol thanks,sam < u <))))b
sorry for the spam faves but you draw all of my favorite fandom babies..... 
No thank you so much QuQ