Shop Forum More Submit  Join Login
Error Code 16: Chapter Eleven - Page 8 by MoonlightWolf17 Error Code 16: Chapter Eleven - Page 8 by MoonlightWolf17
any one care to answer Code's question in the comments?


i'm trying to do something productive guys, be grateful.

Previous: moonlightwolf17.deviantart.com…
Next: moonlightwolf17.deviantart.com…
Add a Comment:
 
:icontf-kidonightmare:
TF-KidoNightmare Featured By Owner Jan 5, 2017  Hobbyist Digital Artist
Code the answer to your question is...
a) Zim's luck with survival.
b)Dib's sense in danger (paranoia).
c) Fate seem to hate you.
d) ZADR always wins!!
Reply
:iconmoonlightwolf17:
MoonlightWolf17 Featured By Owner Jan 5, 2017  Hobbyist Digital Artist
Nice. XD
Reply
:iconobviouslyellturtles:
ObviouslyEllTurtles Featured By Owner Dec 29, 2016
Mmm question...
Can I redraw this scene from the comic? I wanna get your permission on it since this comic page is yours
Plus I wanna make sure your comfortable with it :,>
Reply
:iconmoonlightwolf17:
MoonlightWolf17 Featured By Owner Dec 29, 2016  Hobbyist Digital Artist
Oh, of course you can re-draw this scene! Just give me credit for it in the description. I appreciate the fact you asked permission before hand, so thank you! ^-^
Reply
:iconobviouslyellturtles:
ObviouslyEllTurtles Featured By Owner Dec 29, 2016
Awww thank you!! I'll be sure to credit you.
And No problem! I always don't feel uncomfortable without asking permission before hand so I always ask just in case •3•
Reply
:iconspectra22:
Spectra22 Featured By Owner Dec 19, 2016  Student Interface Designer
Because, Code, YOU CAN NOT STAND IN THE WAY OF TRUE ZADR!!!! :heart:
Reply
:iconmoonlightwolf17:
MoonlightWolf17 Featured By Owner Dec 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
YEEESSS Heart 
Reply
:iconfernandojcruz:
Fernandojcruz Featured By Owner Dec 9, 2016  Student Traditional Artist
Is there like a paylist?
i wanna watch them all!
Reply
:iconcassyhattori36:
CassyHattori36 Featured By Owner Dec 7, 2016  Professional General Artist
Here's your answer code... Because Ale-chan said so.
Reply
:iconmoonlightwolf17:
MoonlightWolf17 Featured By Owner Dec 7, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yeah. Pretty much.
Reply
:iconsorirams:
SoriRams Featured By Owner Dec 6, 2016
La cara de Code en el 4° panel el en plan "oh shit"
Reply
:iconangrybird54:
Angrybird54 Featured By Owner Dec 6, 2016  Hobbyist Traditional Artist
You.. You gotta pick the rigth moment to strike, code.

great comic :) 
Reply
:iconmoonlightwolf17:
MoonlightWolf17 Featured By Owner Dec 6, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thank you!
Reply
:iconangrybird54:
Angrybird54 Featured By Owner Dec 6, 2016  Hobbyist Traditional Artist
No problem! 
Reply
:iconinvadermak2016:
InvaderMAK2016 Featured By Owner Dec 6, 2016  Hobbyist General Artist
Freakin' Ryu... XD
Reply
:iconpixelprincess19:
PixelPrincess19 Featured By Owner Dec 6, 2016  Hobbyist General Artist
Cuz ya hurt Dib's alien
Reply
:iconmoonlightwolf17:
MoonlightWolf17 Featured By Owner Dec 6, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yep
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
December 6, 2016
Image Size
153 KB
Resolution
768×1024
Link
Thumb

Stats

Views
576
Favourites
20 (who?)
Comments
17
Downloads
1
×