Shop Forum More Submit  Join Login
And Then We Danced Like Idiots. by MoonlightWolf17 And Then We Danced Like Idiots. by MoonlightWolf17
Today, at school (you know the place where the weirdest stuff happens to me,) me and my two great friends planed a get together for a project and maybe afterwards a movie or something. So after school today when we met up at the food court, we discussed when it was gonna be and stuff like that. Then we played some music on one of my friend's iPhone (because it was after school so f*ck the rules.) We started dancing in the middle of the food court and there was literally nobody but a couple of kids from our grade. So what do I do when this stuff happens, I draw IZ related shit about what happens to me at school. XD

Invader Zim belongs to Jhonen Vasquez
Art by me
Add a Comment:
 
:iconlilysong182:
lilysong182 Featured By Owner Dec 20, 2016  Hobbyist Traditional Artist
One thing tho, are they dancing like you and your friends where, or?
Reply
:iconmoonlightwolf17:
MoonlightWolf17 Featured By Owner Dec 20, 2016  Hobbyist Digital Artist
Nah, me and my friends were worse. One of my friends almost fell off the bench. XD
Reply
:iconlilysong182:
lilysong182 Featured By Owner Dec 21, 2016  Hobbyist Traditional Artist
lol
Reply
:iconspectra22:
Spectra22 Featured By Owner Sep 1, 2016  Student Interface Designer
Hey, any excuse to draw 'IZ related shit' is a good one :D  
Woo!!  Dib and Zim are WORKIN' it!Victory Dance And Gaz is like: "Fine, I'll dance just as long as no one's looking Not Happy Dance "
Reply
:iconmoonlightwolf17:
MoonlightWolf17 Featured By Owner Sep 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yeah XD
Reply
:iconthe-pongpang-art:
the-pongpang-art Featured By Owner Aug 31, 2016  Hobbyist Digital Artist
cool,shake that booty,boys!(and girl,too) XD
Reply
:iconmoonlightwolf17:
MoonlightWolf17 Featured By Owner Aug 31, 2016  Hobbyist Digital Artist
Lol XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 30, 2016
Image Size
55.9 KB
Resolution
1024×768
Link
Thumb

Stats

Views
332
Favourites
27 (who?)
Comments
7
Downloads
3
×