Shop Forum More Submit  Join Login
Yarr harr diddly dee by MonsterMeds Yarr harr diddly dee by MonsterMeds
Icon of my new Grem baby that I got yesterday ;o;
I love him so much already, he's amazing and so fun to draw (even tho how do I even grem anatomy)
Still need a name for him pff

Art & Character (c) Me
Grem2's are a closed species (c) MrGremble 
Add a Comment:
 
:iconamaterasufox:
Amaterasufox Featured By Owner Mar 24, 2015  Student Digital Artist
Johnnas was  name  ; v;   nice tho!
Reply
:iconmonstermeds:
MonsterMeds Featured By Owner Mar 24, 2015  Hobbyist General Artist
Yeah I remember what it was haha, just dunno if I wanna keep it or not :'>
Thank you! ♥
Reply
:iconamaterasufox:
Amaterasufox Featured By Owner Mar 24, 2015  Student Digital Artist
Oops, I meant Johannes ~!
Reply
:iconautumnkins:
Autumnkins Featured By Owner Mar 24, 2015
Is that the piratey one?  Wow those details, though!  That's fantastic.  I love seeing all the pixel art in this group.  You should totally do more of these, you're great at them!  And really, I don't think the grem anatomy is too bad, you'll have the hang of it fine in no time, I'm sure, since the pixel looks more than fine for grem anatomy. :D
Reply
:iconmonstermeds:
MonsterMeds Featured By Owner Mar 24, 2015  Hobbyist General Artist
It is! ;v; Poor baby still needs a name though hah
Omg you're words are killing me here smalls, wahhhh!! //clutches heart
These little birbs are fun to pixel I have to say /)v(\
Thank you so much you kind soul ;c; ♥♥
:iconmuahplz: 
Reply
:iconautumnkins:
Autumnkins Featured By Owner Mar 25, 2015
Oh no don't die!  Also don't make me locate a defibrillator.  :P
You're very welcome!  I bet they're fun to pixellate.
Reply
:iconmonstermeds:
MonsterMeds Featured By Owner Mar 25, 2015  Hobbyist General Artist
You just shock me so much ♥
Reply
:iconautumnkins:
Autumnkins Featured By Owner Mar 25, 2015
Sorry, I just take being Canadian very seriously. ;D
Reply
:iconmonstermeds:
MonsterMeds Featured By Owner Mar 25, 2015  Hobbyist General Artist
Haha, no shame in that m8 
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 24, 2015
Image Size
2.4 KB
Resolution
50×50
Link
Thumb

Stats

Views
125
Favourites
15 (who?)
Comments
9
×