Shop Forum More Submit  Join Login
Pokemon cards starter groups by Mitsi1991 Pokemon cards starter groups by Mitsi1991
Here is the page of my old school pokemon cards that i got years ago strait from the pack!!! I like the old fashion pokemon cards more than the new but thats my opinion!!! Venesuar, Charizard and Blastoise!!! An Awsome set!! ^_^
Add a Comment:
 
:iconsweii:
sweII Featured By Owner Apr 6, 2015  Hobbyist Digital Artist
OMG LOL I have all the same cards!
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Apr 6, 2015  Student Traditional Artist
LOL good hang on to them! 
Reply
:iconsweii:
sweII Featured By Owner Apr 6, 2015  Hobbyist Digital Artist
Yup! I'm posting a picture of all my "rare" cards!
Reply
:iconwittnebenbrian:
wittnebenbrian Featured By Owner Mar 25, 2015  Hobbyist Digital Artist
Are you selling them?
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Mar 25, 2015  Student Traditional Artist
OHHH no im not selling these lol 
Reply
:iconwittnebenbrian:
wittnebenbrian Featured By Owner Mar 26, 2015  Hobbyist Digital Artist
Okay :D
Reply
:iconthegraymonster:
THEGRAYMONSTER Featured By Owner Mar 26, 2013
I want your Venesuar!
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Mar 26, 2013  Student Traditional Artist
LOL many do!
Reply
:iconthegraymonster:
THEGRAYMONSTER Featured By Owner Mar 26, 2013
Yus. x3
Reply
:iconthesilverhyena:
TheSilverhyena Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist General Artist
You know, the first page of my album looks EXACTLY like this! No joke! I really like the original pokemon cards. They're the ones who started it all!
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Mar 26, 2013  Student Traditional Artist
Your right! I really wish they made the cards like this... but after the second round of pokemon I lost count and interest.. But these me something to me since Ive had them for over 17 years!
Reply
:iconthesilverhyena:
TheSilverhyena Featured By Owner Mar 27, 2013  Hobbyist General Artist
I've been a loyal pokemon fan since I was 8, and as much as my nostalgia lies with the first and second gens, I still find myself eagerly anticipating the 6th gen coming out in October. Anyways, beauty collection.
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Mar 27, 2013  Student Traditional Artist
LOL i was the same way! Though I dont collect anymore its still fun to take you every now and then and look at them!
Reply
:iconandefox3:
andefox3 Featured By Owner Jun 12, 2012  Student Traditional Artist
the blastoise is shiny isnt it? or is that just an ink malfuntion?
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Jun 13, 2012  Student Traditional Artist
Nope the card is fine. If it were shiny it would be purple and the shell green!
Reply
:iconandefox3:
andefox3 Featured By Owner Jun 13, 2012  Student Traditional Artist
but the shell is green
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Jun 13, 2012  Student Traditional Artist
Thats just the way the card looked back in the day!! This is when pokemon really started to get a name for itself!!
Reply
:iconandefox3:
andefox3 Featured By Owner Jun 14, 2012  Student Traditional Artist
ok cool!
Reply
:iconsyiren:
Syiren Featured By Owner May 30, 2012  Hobbyist General Artist
I have the Venuasaur but, not that epic Charizard. I want the original Charizard so bad. To date that's STILL the most valued card in the entire game.
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Jun 2, 2012  Student Traditional Artist
Heck ya it is!! The most valued card is the shadow less charizard which is the first of its kind!! This one is the 2gen and its still pretty valuable!!
Reply
:iconadhir1995:
Adhir1995 Featured By Owner May 3, 2012
CooL! I got that charmander:)!!!Wish i had charmeleon and Charizard to complete fire starter my evolution set
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner May 3, 2012  Student Traditional Artist
Yep I have all 150 original cards!! Along with some johto based cards!! Old times old times!!
Reply
:iconadhir1995:
Adhir1995 Featured By Owner May 4, 2012
CooL!!Do you have extras?
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner May 4, 2012  Student Traditional Artist
Hmm I do but they arent the cool ones..
Reply
:iconadhir1995:
Adhir1995 Featured By Owner May 5, 2012
ok, you trading them then?
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner May 5, 2012  Student Traditional Artist
Hmm na I dont think so.. The trouble whould be finding them in the old tin I put them in years ago!
Reply
:iconadhir1995:
Adhir1995 Featured By Owner May 6, 2012
ok, Thats quite a while ago!
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner May 6, 2012  Student Traditional Artist
LOL sure is!! They are very old and most of my extras I have are trainer or energy.. Some are pokemon but are like caterpie and so on!
Reply
(1 Reply)
:iconmykiethomas:
MykieThomas Featured By Owner Jan 4, 2012  Hobbyist Artist
Hehehe! I have all of these except for Venusaur. Nixe collecting! :D
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Jan 5, 2012  Student Traditional Artist
Thanx. I have all 150 old school pokemon cards next to some 2nd generation cards! Heres the link to my entire collection of pokemon stuff. Stuff that came out exactly when pokemon did! [link]
Reply
:iconkloofcat:
Kloofcat Featured By Owner Mar 20, 2011  Student General Artist
Awh i'm missing the wartortle and i'd have this set, too >.< Nice that you've got em all though, and straight out of the pack! I had a load straight from the pack but i had them stolen from me in school a total of 3 times as a kid. Not fair :C
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Mar 20, 2011  Student Traditional Artist
ya i never took them to school cause of that reason!!!
Reply
:iconkloofcat:
Kloofcat Featured By Owner Mar 21, 2011  Student General Artist
yeahh ... I know ... But they were never stolen from anybody else before or after. I happened to always have the rarest of everything (That's why I'm a proper cool kid nerd.
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Mar 21, 2011  Student Traditional Artist
lol
Reply
:iconvictorbuckley:
VictorBuckley Featured By Owner Mar 16, 2011
nice mannn!
I wish I still had mine, I just found some yesterday so crazy!
but Its not all the good ones, just alot of basics, and some holos, but most are from the base 1 and base 2 packs!
I see you got a mix of both base 1 and 2! aswom! () haha
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Mar 16, 2011  Student Traditional Artist
yep held on to all my pokemon stuff. even the collectibles like the action figures and pokeball. I have pics of that stuff to!
Reply
:iconwolfnut2985:
wolfnut2985 Featured By Owner Feb 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
Holy crap batman.
Reply
:iconkowa025:
Kowa025 Featured By Owner Feb 26, 2011
Yay! I have the same Bulbasaur, Charmander, Charmeleon and Wartortle ones. They sure look better than the new ones, I wish I could find these so I could by 'em all. :) <3
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Feb 26, 2011  Student Traditional Artist
yea they are pretty hard to find now. U could find them at like a card store!!!
Reply
:iconphoenix71991:
Phoenix71991 Featured By Owner Feb 26, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Yes! You are right, the old school Pkmn Cards were much better! I have a 1st generation Moltres-Card.
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Feb 26, 2011  Student Traditional Artist
ya I have all 150 old school cards!! I have alot of first gen to!! :D
Reply
:iconphoenix71991:
Phoenix71991 Featured By Owner Feb 27, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Cool! My brother have all my cards I have only the Beautiful Moltres- Card! =)
I collcet Yu-Gi-Oh! Cards. :XD:

Sorry for my English!
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Feb 27, 2011  Student Traditional Artist
ya i collected yu-gi-yo cards to. I have more of those than i do pokemon!!!
Reply
:iconphoenix71991:
Phoenix71991 Featured By Owner Mar 2, 2011  Hobbyist Traditional Artist
How many do you have? I have over 2000 and my first card was the White Dragon with blue eyes (Kaibas Dragon), I fond these card on the street!
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Mar 2, 2011  Student Traditional Artist
I about close to 4000. No joke. I have all the blue eyes dragons, the ultimate dragon and the shining dragon, dark migicain, just the works. LOL a crap load!!
Reply
:iconphoenix71991:
Phoenix71991 Featured By Owner Mar 2, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Cool! I have the shiny dragon too (the dragon from the very nice film).
Great! I want to have so much cards! But I think I getting slowly to old for those things...
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Mar 2, 2011  Student Traditional Artist
well me to thats why i dont collect anymore but hold on to them they are worth money someday. heck some guy on ebay was selling all 150 original pokemon cards for 1000$,
Reply
(1 Reply)
:icondeliclous:
deliclous Featured By Owner Feb 25, 2011  Hobbyist Digital Artist
I'm with ya! I miss the oldschool Pokemon cards. The new ones just look... Cheap and ugly to me. ;n;
Reply
:iconmitsi1991:
Mitsi1991 Featured By Owner Feb 25, 2011  Student Traditional Artist
yep i have to agree with u. The second season of card didnt change much but i think ounce the third season came around it changed!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 25, 2011
Image Size
9.9 MB
Resolution
2407×3429
Link
Thumb

Stats

Views
26,426
Favourites
24 (who?)
Comments
63