Shop Forum More Submit  Join Login
Join me for Tea? by MistressInsanity Join me for Tea? by MistressInsanity
Full Garb. love it or Hate it
Add a Comment:
 
:icononeangel99:
OneAngel99 Featured By Owner Jul 22, 2010
OMG! I love it! I also love the tie....i wishi had a tie
Reply
:iconmistressinsanity:
MistressInsanity Featured By Owner Jul 22, 2010
Hehe I have so many tie it was hard to chose the right one XD
Reply
:icononeangel99:
OneAngel99 Featured By Owner Jul 22, 2010
haha well i bought a tie today and its red and black striped...i love it
Reply
:iconcaleighcatastrophe:
CaleighCatastrophe Featured By Owner Jul 21, 2010
DUDE DUDE DUDE!
I love this. I expecially love the jacket and top hat. And don't even get me started on the pose, aha. :heart:
Reply
:iconmistressinsanity:
MistressInsanity Featured By Owner Jul 21, 2010
Lol why thank you Madame! Its so wonderful when My mother owns a thrift store...and that pose is me being *pose* Awesome!
Reply
:iconcaleighcatastrophe:
CaleighCatastrophe Featured By Owner Jul 21, 2010
You're welcome!

Yes!
Wish my mum was as cool as yours.
Reply
:iconmistressinsanity:
MistressInsanity Featured By Owner Jul 21, 2010
Don't be fooled, she beats me in the grocery store....she's just like a teenager I swear, she runs into me with the shopping cart on purpose! Lol
Reply
:iconcaleighcatastrophe:
CaleighCatastrophe Featured By Owner Jul 21, 2010
HAHA! That's not good. Have a shopping cart fight. 8D
Reply
:iconmistressinsanity:
MistressInsanity Featured By Owner Jul 21, 2010
Nah, I tried that once....she told me I couldn't because she is ill. lol. cheater...using her illness against me
Reply
:iconcaleighcatastrophe:
CaleighCatastrophe Featured By Owner Jul 21, 2010
Tell her that you're ill..in the mind. Baha.
Reply
:iconmistressinsanity:
MistressInsanity Featured By Owner Jul 22, 2010
Rofl I've been ill in the mind for so long its not considered and illness so much as a way of life haha!
Reply
(1 Reply)
:iconladyterragon:
LadyTerragon Featured By Owner Jul 21, 2010
Owwwoowowww, the light, it's so bright....and that jacket looks periwinkle in it.*giggle* I still say you looked better than I did.
Reply
:iconmistressinsanity:
MistressInsanity Featured By Owner Jul 21, 2010
You looked awesome too wifey!!!! You did!
Reply
:iconladyterragon:
LadyTerragon Featured By Owner Jul 22, 2010
Hehe, I love that top thing. Too bad you can't see the red in this picture.
Reply
:iconmistressinsanity:
MistressInsanity Featured By Owner Jul 22, 2010
My black and red corset, is that what you're talkin about?
Reply
:iconladyterragon:
LadyTerragon Featured By Owner Jul 22, 2010
Yus. *nodnod* It doesn't have any boning, though. *sadface*
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
July 21, 2010
Image Size
132 KB
Resolution
532×627
Link
Thumb

Stats

Views
346
Favourites
0
Comments
17
Downloads
10
×