Shop Forum More Submit  Join Login
Who's the Woman Now? ||CB|| by Mishii-C Who's the Woman Now? ||CB|| by Mishii-C
:iconcartesblanches:
LINES OF THIS FABULOUS PIECE IS BY THE GORGEOUS :iconyaoichia: :iconpapmingplz:

She was kind enough to let me colour this madness so I ventured to the edge of sanity and killed myself laughing.

Srsly, this

Omg guys

stop pulling off the look so well it's scary

We can thank crack rp for this, it's always crack rp :icontearplz:

Left moron is my Altair

Precious Xanny bby belongs to *yaoichia

images ruined forever and ever and ever :iconraisu-keiji:
Add a Comment:
 
:iconlily-kat:
lily-kat Featured By Owner Jan 4, 2013   Digital Artist
Ahaha crossdressing, looks like Kuroshitsuji!
They look very fabulous :iconspidermanishappyplz:
Reply
:iconmishii-c:
Mishii-C Featured By Owner Jan 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ahaha! My boy (blue haired moron) was thrown into a shortened version of Ciel's dress so yes Kuroshitsuji :iconheeplz:
Fabulous LMAO, thank you!
Reply
:iconlily-kat:
lily-kat Featured By Owner Jan 4, 2013   Digital Artist
Oooh and the other one is Madame Red then? :XD:

lol You're welcome! <33
Reply
:iconmishii-c:
Mishii-C Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
Oh wow hadn't seen it like that previously LOL goodness works magnificently!
Reply
:iconmlkinis:
mlkinis Featured By Owner Dec 31, 2012
DSKGSDHFHHE???
WORK IT
Reply
:iconmishii-c:
Mishii-C Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
WORK IT SDIfSDF AHA PERFECT FOR THIS
Reply
:iconnumibata:
numibata Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist
ASDGHAFHGSDKKKKKKGFDSY8YFHEWIOHF89WH8HFEWUHFJHDGSGFSDHFGSHHHHHHDGSFDS AMGG

:iconhandspazzplz:

Look at those lovely ladies bishies

pulling off such a bold fashion statement //shot to death


CROSSDRESS ALL THE THINGS!! :iconallthethingsplz:
Reply
:iconmishii-c:
Mishii-C Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
PASIDJPAOSJD{OASDASF LMFAO DREAM WHEEZE

SDASFF they're gorgeous ladies bishies aren't they? sadasdasdasdasd THEY'RE BRINGING IN A NEW FASHION //KILLED

YES, EVERYONE MUST JOIN THESE TWO :iconwthsparklesplz:
Reply
:iconnumibata:
numibata Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist
:iconyukkoevilsmileniplz: INDEED, MISHII, INDEED
Reply
:icondyaer:
dyaer Featured By Owner Dec 31, 2012
i'M SCREAMING I JUST WOKE UP WHAT AM I LOOKING AT OMGF STOP RUINING MY LIFE ONEETAN
Reply
:iconmishii-c:
Mishii-C Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
dsfpjidsg AHAHAAHAA omG THIS SHOULD BECOME MY NEW HOBBY, DRAW SOMETHING RLLY WEIRD LIKE THIS AND UPLOAD IT BEFORE YOU WAKE UP, I'M DOING THIS NOW ILU ONIITAN
Reply
:icon69erocento:
69Erocento Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
SDKJNASJD THIS-- CROSS DRESSING RULES THE WORLD!! //SHOT
DONT EVEN TRY TO HIDE UR FACE XANNY BBY I KNOW IT'S U JUST BY LOOKING AT DAT LEGS-- :icongyaaplz: //stabbedbyXannon
AND PRECIOUS ALTAIR BBY LMFAO ARE U COLD DOWN THERE???? Lift ur dress up a little higher plz... :iconpervheplz:
Reply
:iconmishii-c:
Mishii-C Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
fsdogSDG AHAH MICHI WEEP
fpdgdsg I know BAD XANNY WE ALL KNOW IT'S YOU omG AHAH THOSE LEGS WERE A PLEASURE TO COLOUR //headshot by Xanny :icontearplz:

LMAO...COLD...fgOSDJgsdgdsg
Altair:NOCHANCENOPESOMEONEGIVEMEPANTS
Reply
:iconyaocchi:
yaocchi Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
....//casually erase dat 'fabulous'

IT'S NOWHERE BEING FAB KK WHUT R U TALKING BOUT?! GO TO SLEEP WOMAN!! :iconpapingplz: LMAO CRACK ISH SUCH A FABULOUS WORLD DONT U AGREE???? SO FAB IT'S SCARY---:iconlazepoolplz: IMAGINE ALL THE BLOOD WE SHED IN CRACK WORLD----OH GOD---

TQQ SO MUCH FOR COLORING MY CRAPPY SKETCH :iconkissingplz: YERAMAZING MISHI BBY~~~ <3333
Reply
:iconmishii-c:
Mishii-C Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
No you need that fabulous shhh

PFFT I've slept now and it's still fab fspdgdh IT REALLY IS CRACK IS AMAZING AHAHA

SfSf THEY WORK IT SO WELL :iconpapmingplz: ALL THE BLOOD--- OH GOD IT'D BE DYED RED YAO DSFSDGSDG

NO NO TYY FOR LETTING ME COLOUR YOUR GORGEOUS SKETCH, YOU'RE THE AMAZING ONE YAO BBY <3333 :iconkissinguplz:
Reply
:iconalucardlov3r:
alucardlov3r Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist General Artist
who's the person dressed as Ciel
Reply
:iconmishii-c:
Mishii-C Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
My OC Altair! Aha, he's a little manlier than this usually sdfsdg
Reply
:iconalucardlov3r:
alucardlov3r Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist General Artist
is he like :iconaltairplz: :iconasdfghplz:
Reply
:iconmishii-c:
Mishii-C Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL I think it's more just :iconpapmingplz:
Reply
:iconalucardlov3r:
alucardlov3r Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist General Artist
aww :iconsadcatplz:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 31, 2012
Image Size
276 KB
Resolution
650×673
Link
Thumb

Stats

Views
503
Favourites
16 (who?)
Comments
20
Downloads
4
×