Shop Forum More Submit  Join Login
:iconmintoria:Mintoria posted a status
I'm not even gonna ask what's going on with this whole "Water is dead" shit, because i don't wanna get involved. 

Devious Comments

:iconroseloverofpastels:
RoseLoverOfPastels Featured By Owner Sep 17, 2017
I've only heard about this today :T I don't get it.
Reply
:iconmintoria:
Mintoria Featured By Owner Sep 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
Apparently she pretended that she had blood cancer because she had 3 different accounts and was dating different people on them, and i guess she thought it would be better if she pretended that she died. 
Reply
:iconroseloverofpastels:
RoseLoverOfPastels Featured By Owner Sep 17, 2017
Wow. Thank you for letting me know I was confused about this :T.
Reply
:iconmintoria:
Mintoria Featured By Owner Sep 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
No problem, i was confused too. 
Reply
:iconsilverderpychu:
SilverDerpyChu Featured By Owner Sep 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
Yup. What they said
Reply
:iconthefinnyfinnfinn:
TheFinnyFinnFinn Featured By Owner Sep 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
Everything is a lie...
Reply
:iconmintoria:
Mintoria Featured By Owner Sep 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
I don't even know who she is, and people won't stop talking about it. 
Reply
:iconthefinnyfinnfinn:
TheFinnyFinnFinn Featured By Owner Sep 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
I'm guessing you already know the situation.. :I
Reply
:iconmintoria:
Mintoria Featured By Owner Sep 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
Yeah. 
Reply
:iconthefinnyfinnfinn:
TheFinnyFinnFinn Featured By Owner Sep 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
Water's an attention whore tbh...

Putting it bluntly... :/
Reply
:iconmintoria:
Mintoria Featured By Owner Sep 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
Yeah... I agree. 
Reply
:iconmintoria:
Mintoria Featured By Owner Sep 17, 2017  Hobbyist Digital Artist
Oh, i see.
Reply
:iconsaukapie:
Saukapie Featured By Owner Sep 17, 2017  Hobbyist General Artist
Yeah...
Reply
Add a Comment: