Shop Forum More Submit  Join Login
Dinner by Minnhagen Dinner by Minnhagen
Rat and Lizard are having soup for dinner.
Add a Comment:
 
:icongrdzneuli:
Grdzneuli Featured By Owner Jun 11, 2014
Nice!!!!!!
Reply
:iconlivingtoshare:
Livingtoshare Featured By Owner Nov 23, 2013
U can almost smell what they're cooking :)
Reply
:iconminorelite:
MinorElite Featured By Owner Aug 28, 2012  Hobbyist General Artist
So cute <3
Reply
:iconchinese-cuisine:
Chinese-Cuisine Featured By Owner Dec 13, 2011  Professional Digital Artist
yum!
Reply
:iconohnozombies:
ohnozombies Featured By Owner Sep 2, 2010
this is adorable, and executed beautifully!
Reply
:icondralextgizmotiki:
DrAlexTGizmotiki Featured By Owner Apr 25, 2010
dunno, maybe i haven't been paying attn/ but whose lair is it, Rat's or Liz's? 'cuz Liz ain't lookin' Rat in the eye, he looks kinda haughty-
Like Liz ain't eatin' no dang soup, unless it is RatSoup!!!LOL, I like rat's face, the fire and soup kettle are good. good landscape touches. thx
Reply
:icondralextgizmotiki:
DrAlexTGizmotiki Featured By Owner Apr 25, 2010
dunno, maybe i haven't been paying attn/ but whose lair is it, Rat's or Liz's? 'cuz Liz ain't lookin' Rat in the eye, he looks kinda haughty-
Like Liz ain't eatin' no dang soup, unless it is RatSoup!!!LOL, I like rat's face, the fire and soup kettle are good. good landscape touches. thx
Reply
:iconnamelessmanic:
NamelessManic Featured By Owner Mar 21, 2010
eat the mouse
Reply
:icontalesoflumin:
TalesOfLumin Featured By Owner Mar 17, 2010   Photographer
Really cute :D Love it!
Reply
:iconwilpan:
Wilpan Featured By Owner Jun 24, 2009
wowowow
so amazing, beautifull,
sure~
:omg:
Reply
:iconrolomie:
Rolomie Featured By Owner Apr 30, 2009
i like the mood vy much !!
Reply
:iconschimmerklang:
Schimmerklang Featured By Owner Apr 11, 2009
Uh damn, what a wonderful picture ^^
Reply
:iconladydeathdemon:
LadyDeathDemon Featured By Owner Apr 7, 2009
loooove the picture!
Reply
:iconjoverine:
joverine Featured By Owner Mar 29, 2009  Professional General Artist
ahaha luv it
judging by the lizards expression it smells good :P
Reply
:iconrosaarvensis:
rosaarvensis Featured By Owner Feb 11, 2009  Hobbyist Photographer
I like your style :) The rat is great ^^
Reply
:icondark-blast:
dark-blast Featured By Owner Feb 6, 2009  Professional Digital Artist
Nice! only need to put some red color in the lizard
Reply
:iconcoldcity:
ColdCity Featured By Owner Jan 27, 2009
Yum. Catapillar soup
Reply
:iconkazarsanaga:
KazarSanaga Featured By Owner Jan 17, 2009
That is just so cool! :+fav:'ed
Reply
:iconcalebcleveland:
calebcleveland Featured By Owner Dec 27, 2008  Professional Digital Artist
My eyes keep coming back to the leaves on the trees. Such a sublime spatter effect!
Reply
:icontroopic:
Troopic Featured By Owner Dec 22, 2008  Hobbyist Traditional Artist
i wonder what the soup is made of.. o_O
I LOVE that picture! and the lizard sniffing~ Socute :)
Reply
:iconkatsumiyo:
Katsumiyo Featured By Owner Dec 18, 2008
So cute, I really like the details of the landscape and the faraway light source.
Reply
:icondemondreams:
demondreams Featured By Owner Dec 17, 2008
the lizard is very cute, it really looks like he's sniffing the air
Reply
:icontoshema:
toshema Featured By Owner Dec 17, 2008  Student Digital Artist
Love it!! and great lighting!!
Reply
:iconguennol:
Guennol Featured By Owner Dec 17, 2008  Student Filmographer
beautiful texture and light in this :)
Reply
:icongrzebykk:
GrzebykK Featured By Owner Dec 16, 2008
I love the colors and the lizard's expression.
Reply
:iconoldskoollink:
OldSkoolLink Featured By Owner Dec 16, 2008  Student Artist
what's the story behind this
Reply
:iconnoirbriar:
noirbriar Featured By Owner Dec 16, 2008  Professional General Artist
So cute and clean!Love lizard!Great job!
Reply
:iconrirende:
rirende Featured By Owner Dec 16, 2008
Wow...great work. You've just become one of my favourite artists ;)
Reply
:iconpetush:
Petush Featured By Owner Dec 16, 2008  Hobbyist General Artist
Epic Backgrounds. I have to practice backrounds...
Reply
:iconvallo-flame:
vallo-flame Featured By Owner Dec 16, 2008
funny sobject! great colours!!!! nice job man!
Reply
:iconsupersemple:
supersemple Featured By Owner Dec 16, 2008
The lighting is so soft. How do you go about getting that.

it is a wonderful piece
Reply
:iconarwenita:
arwenita Featured By Owner Dec 16, 2008  Professional Interface Designer
Wonderful, y love the scenery :)
Reply
:iconcaptainsparklefox:
CaptainSparklefox Featured By Owner Dec 16, 2008
Such a peaceful image, that light makes you want to stare at it for ages. Which I did.

Wonderful piece. :)
Reply
:iconjazuar:
Jazuar Featured By Owner Dec 15, 2008  Student Digital Artist
what colourful characters : )
Reply
:iconlealta:
Lealta Featured By Owner Dec 15, 2008
Omgz this is adorable.
Reply
:iconcloister:
Cloister Featured By Owner Dec 15, 2008  Professional Digital Artist
Haha... very nice scene! Love the backdrop, the rat is perfect... but there is something tense and strange about the dragons shape (can't put my finger on it, though - perhaps the head grasping too much attention, or it might be the the tail turning in a strange manner... or the closest horn being too bright...) Anyway - lovely pic!
Reply
:iconminnhagen:
Minnhagen Featured By Owner Dec 15, 2008  Professional Digital Artist
Thanks, interesting observation. I had some problems with the lizard.
Reply
:iconphantom-jaselin:
Phantom-Jaselin Featured By Owner Dec 15, 2008  Student Traditional Artist
Very cute, lovely art as usual
Reply
:iconyakkingyetis:
yakkingyetis Featured By Owner Dec 15, 2008
great as usual~!!
Reply
:icontricksypixel:
TricksyPixel Featured By Owner Dec 15, 2008  Professional Digital Artist
This looks amazing! =)
Reply
:iconchanimur:
Chanimur Featured By Owner Dec 15, 2008  Hobbyist Digital Artist
I love the expression on the lizard's face. :D
Awesome job.
Reply
:iconvelesese:
velesese Featured By Owner Dec 15, 2008
O.o very nice!

greetings xD
Reply
:iconfriendlyfoxpal:
Friendlyfoxpal Featured By Owner Dec 15, 2008  Hobbyist General Artist
Oh this is great! I love it! I like all the textures.

Will they save me some soup? It looks so yummy!
Reply
:iconroxas-gfx:
Roxas-GFx Featured By Owner Dec 15, 2008
:O !!! looks great !! nice colors =D
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Dec 15, 2008  Hobbyist General Artist
their sooooo cute !!!!
they are even more cute togeter!!!

--
Iwonder wat's for dinner...
Reply
:iconmetrogaijin:
MetroGaijin Featured By Owner Dec 15, 2008
Good job.

The Joker
Reply
:iconparasols:
Parasols Featured By Owner Dec 15, 2008  Hobbyist Digital Artist
The texture on Rat looks like clay, it's an interesting effect c:

Love the little details and the cooking pot!
Reply
:iconshion-relish:
Shion-Relish Featured By Owner Dec 15, 2008
I don't understand.

What?
Reply
:icondreamcaught:
Dreamcaught Featured By Owner Dec 15, 2008  Hobbyist Traditional Artist
At first I thought the lizard was going to be a dragon. Now I like it better as just a lizard. :D
Reply
:iconvenone:
venone Featured By Owner Dec 15, 2008
soup for me? :D great job
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 15, 2008
Image Size
494 KB
Resolution
900×649
Link
Thumb

Stats

Views
25,055
Favourites
920 (who?)
Comments
70
Downloads
612