satilik mac (ihtyactan) :(

1 min read

Deviation Actions

mhonyx's avatar
By mhonyx
0 Favourites
9 Comments
333 Views
arkadaşlar 10 gün içerisinde askere gidiyorum ve mac'imi üzülerek satmak durumundayım. ilgilenen arkadaşlr varsa mesajlarını bekliyorum...

özellikleri:
Power PC G5 DP 2 GHz, 1.5 GB RAM
Crt 19' Lacie monitör

G5--> ecx.images-amazon.com/images/I…

MONİTÖR--> www.superwarehouse.com/images/…

FİYAT--> 1500 YTL.
Published:
© 2008 - 2021 mhonyx
Comments9
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
samuraicelalimo's avatar
bir gelişme var mı macintosh ve düştüğün yer ile ilgili ?
mhonyx's avatar
macintoshla ilgili yok da düştüğüm yerle var. :) Balıkesir'e gidiyorum bu akşam saat 20,oo de abi...teşekkür ederim ilgin için...hakkını helal et...
samuraicelalimo's avatar
helal olsun kardeşim, su gibi akip geçsin günler. biz seni burada bekliyor olacağız :please:
kopART's avatar
lan olum gel gel artık... hala ordamısın :) kardeşim benim inşallah yanıma düşersin..
FerdiCildiz's avatar
kanka hayırlı teskereler
mhonyx's avatar
saol kanka...darısı sana...
samuraicelalimo's avatar
hayırlı tezkereler diliyorum sana dostum, en iyi şekilde bitirip gelirsin biran önce. arkadaşlarıma soracağım, umarım hemen satabiliriz makinanı.
mhonyx's avatar
Allah razı olsun abim...inşallah hayırlısıyla gider geliriz...sağol ilgin için
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In