melisssenpai's avatar

Those sadistic vamps

By melisssenpai
356 Favourites
138 Comments
12K Views
I FINALLY did them omg I can't believe I finally did and AH FUCK I FORGOT SUBARU'S WRIST BAND AHHHHH

Edit: I REMADE THEM IN THE NEW SATOI STYLE!!! Also fixed their colors! Look here if you want to see the improvement :3




Please help me I'm obsessed with this series.
So obsessed that I had to spend TONS of hours trying to get them right 
Specially their hairs
TOO MUCH HAIR FOR TOO FEW HAIR SLOTS AAHHHHH
Also I even fixed their eyes now. Look at Ayato's. I don't even like that douchebag but his eyes are amazing gnnn


Anyway I'm kinda proud of how they turned out. God bless the floating arms update that let me add the almost correct blazer sleeves.
Also I used a height chart so THEIR HEIGHTS ARE ACCURATE

I WANT TO PUT A SPECIAL NOTE ON SHUU BECAUSE HE TOOK ME THE LONGEST
I had to redo his hair like three times and the jacket is COMPLETELY DONE WITH FLOATING BELTS AND ARMS GARHG minus the buttons lol
also I love his choker mp3 thing.
so please adore him.


I also had to add the white lines and crest in Paint.NET because I tried to do them in Kisekae but I was already almost dead lol


VERY IMPORTANT RULES:
 - If you use them, credit me! Either with a tag, my name or my icon
 do not repost the exports!! if you want to share them just link back here 
 - Link back to this deviation too! So other people can easily find it as well
 - You just need to credit me the first time you use something
    - (but if you use another different thing for another characer, then credit me again of course)
 - You can change or edit colors and pieces freely, as long as you credit me too
 - just give me credit dammit

-->  Click here to see the exports  <--



You can put them in your style and use them and everything else

BUT YOU BETTER CREDIT ME I SPENT SO MANY HOURS ON THEM IT'S NOT HEALTHY
AND YOU DO CAN USE THEIR CLOTHES OR HAIRSTYLES ON YOUR OCs, BUT GRABBING AN ENTIRE OFFICIAL CHARACTER AND SAYING HE'S YOUR OC IS NOT A NICE THING TO DO! REMEMBER THIS GUYS AREN'T MY OCs, THEY ARE CANON DIABOLIK LOVERS CHARACTERS
Just pointing this out because I thought it was common sense but apparently it's not


NOTE: I have included the simple separate versions in a writer and a text file that loads all of them (plus the floating arms and belts and ribbons and everything else) for the masochists out there -pun intended lol- who want to play around with Shuu's blazer.






I'm going to do the other vamps now. They deserve some love too.
And expect me to use them. Like, a lot. I already have tons of silly stuff in my head lololol




PD: Yes, Laito is wearing his green animal print underwear.


Diabolik Lovers (c) Rejet

Made with Kisekae 2 (NSFW)
Edited in Paint.NET
IMAGE DETAILS
Image size
1991x1276px 546.01 KB
Published:
© 2016 - 2020 melisssenpai
Comments138
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Gugunet-26's avatar
Just let me tell ya, Kanato looks EXTRA cute in Kisekae form! :D (Big Grin) 
SeinaKimura's avatar
These Look Amazing
melisssenpai's avatar
aaaa thank you!!!!
SeinaKimura's avatar
Aaaahhh You're Very Welcome x3
kissybby's avatar
can i use subaru,i promise i will credit and not claim him as my own.Broken Fighting Dome (Kawaii Please) 
melisssenpai's avatar
sure you can!! that's what the exports are for after all owo
kissybby's avatar
ok,used:Nya Nya

idk how it was but :3

L Alphabets (Words) O Alphabets (Words) V (Alphabets) E (Alphabets) ! Exclamation mark (Symbols) 
macaron3946's avatar
Can you a uniform of lost eden?
melisssenpai's avatar
i will!! someday..... when i finish the remakes again lmao
macaron3946's avatar
I'm very happyBoogie!  Thank you!!!!
Coolbeanz-Kakashi's avatar
They look really good but I need help 
I forgot who is who cause I haven't watched this anime yet (^-^*)
melisssenpai's avatar
oohh no problem!!
from left to right Shu, Reiji, Ayato, Kanato, Laito and Subaru Sakamaki


also don't watch the anime it's garbage
the games are awesome tho
Coolbeanz-Kakashi's avatar
Oh yeah I remember I liked Kanato the best 
Alright my sister and I were gonna watch it but I'll tell her about the game 
Thanks (^-^*)
melisssenpai's avatar
nice!!!
the anime is too short, it just shows a bit of fanservice and next to no plot :I this is a really dark series and the characters are so fucking deep
but the anime is easy money so they nearly butchered all of them
Coolbeanz-Kakashi's avatar
Alright so could we do both like watch the anime first then watch the game
then we could talk about how bad the anime was (^-^*) 
melisssenpai's avatar
lilianacutiepie's avatar
these are so well done!!!
melisssenpai's avatar
ahhh thank you!! uwu
lovyvlychan's avatar
oh god thanks i'm gonna use this so Bad
melisssenpai's avatar
aaahh thank you!! just remember to credit me whenever you use them!!
HairBlue's avatar
What anime is??
melisssenpai's avatar
Diabolik Lovers! But the anime is just bad fanservice, the games are the actual good shit 👌
HairBlue's avatar
KimikotheLexicon's avatar
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In