mazoku-chan's avatar

Hanataro : Taste the Rainbow

48 36 1K (1 Today)
By mazoku-chan   |   Watch
Published: March 21, 2006
© 2006 - 2019 mazoku-chan
My color version of Hanataro, Well yeah as I said, he needs some luvin and of course he's one of my most favorite of Bleach.. ^^

yuppers! ^^

Skittles are a good antidepressant... ^^
Image size
550x616px 133.19 KB
Comments36
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
SilverGirlXO's avatar
i love Hanataro and i love skittles. :) great picture. :)
mazoku-chan's avatar
mazoku-chan General Artist
thank you :heart:
WendyJaa's avatar
I thought Ganju was Hanatarou's Anti-depressant!
mazoku-chan's avatar
mazoku-chan General Artist
maybe, the skittles thing come from a joke I made with my friend :XD:
WendyJaa's avatar
Hanatarou and Ganju are BY FAR my favorite canon Bleach couple.
mazoku-chan's avatar
mazoku-chan General Artist
I still don't have a fav bleach couple. maybe bcuz I'm not so far in the story?
BloodfestButterfly's avatar
The overall effect of a manically grinning Hanataro and antidepressants is good for the psyche.
mazoku-chan's avatar
mazoku-chan General Artist
Thank you! :3 :love:
aerinelillet's avatar
I love this. XD I like his happy, freaky OMG skittleszzzzz expression!
Kisu-Fu's avatar
Yay Hanatarou xDD
I luv this little medic, he's way too cute <3
And i luv how you draw him, he seems so happy x3
mazoku-chan's avatar
mazoku-chan General Artist
skittles can do miracles..
Valkyrie-5's avatar
Valkyrie-5Hobbyist Artisan Crafter
Lol, Hanataro likes his happy pills, yes he does :XD:
Araki-chan's avatar
Araki-chanHobbyist Traditional Artist
Yaay! :boogie: Hanataro is my fav character from Bleach! Love this! :love:
emissary-of-taco's avatar
lol...antidepressants...
PickleWeasel's avatar
OMG that is awesome. I don't follow the series but i love this pic. Maybe because of my own necessity for the real happy pills. If only skittles would work... but then i'd have ridiculously high blood sugar...

~Sara
Umidori's avatar
Hello, you rock <3 Hana-chan looks utterly adorable. Skittles antidepressants are so perfect for him! And this expression is really, really cute. ^^
mazoku-chan's avatar
mazoku-chan General Artist
Why thank you!! :blushes:
BD-Ghis's avatar
Noumnoum! ^w^

D'après moi, ils doit les utiliser souvent lui-même, vu le traîtement qu'il reçoit des autres shinigamis. ^w^;
mazoku-chan's avatar
mazoku-chan General Artist
kestu pense c lui qui a vidé le 3/4 du pot a lui tusseul!!!
BD-Ghis's avatar
O boi! J'espère qu'il traîne aussi de l'insuline sur lui! XD
hokuto's avatar
YAY FOR SUGAR FOR HANATAROU. :heart: *snuglovesquishes!* Ahhhh, I adore Hanatarou so much, and he looks so adorable and happy - someone gave him a present!
yui-chan's avatar
Heehee, I wanna share Skittles with him. :3 Hanatarou is the cutest thing ever.
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In