Shop Forum More Submit  Join Login
Randy Ref- edepth red by mayshing Randy Ref- edepth red by mayshing
One of the Model sheet for Edepth Anime.

Lighting condition is Training Arena with Lien's green light attack on the shot. Randy will have a mix of green shadow and green/yellow highlight.

If Randy is not in the shot where Lien has green lights shining, his lighting condition will be RED light only:



Hopefully no more confusion after I made it this clear. XO
14 pages on Randy alone............. :faint:

When i am done with all the characters.... an art book is about half-way complete..... :faint:

Edepth Site | Book 1 on sale: 15 books left | Vote comic | Tumblr | facebook page | twitter |
Add a Comment:
 
:iconmelvin312:
melvin312 Featured By Owner Sep 4, 2011
Was this one where he was fighting Lien?
Reply
:iconmayshing:
mayshing Featured By Owner Sep 4, 2011  Professional Filmographer
yes.
Reply
:iconloopy-lass:
Loopy-Lass Featured By Owner Sep 2, 2011
"What's with the pantie design!?" love that part makes me laugh every time I think about it lol xD
Reply
:iconmayshing:
mayshing Featured By Owner Sep 2, 2011  Professional Filmographer
:thumbsup:
Reply
:iconcinnamonroe:
CinnaMonroe Featured By Owner Sep 1, 2011  Professional General Artist
*grabs the refs and hordes them all away on her computer* Geez Randy, how complicated must you be?
Reply
:iconmayshing:
mayshing Featured By Owner Sep 2, 2011  Professional Filmographer
LOL he's not the worse there is.... i swear.
Reply
:iconcinnamonroe:
CinnaMonroe Featured By Owner Sep 2, 2011  Professional General Artist
Oh boy, now I'm thinking of all of Chris' costume changes in the manga as well as Ko Lei... heck if you did character sheets of all of None's revamps and past versions of him, we'd have a lot more to deal with!
Reply
:iconmayshing:
mayshing Featured By Owner Sep 2, 2011  Professional Filmographer
thank God i am only doing the ones that appears on the animation..... I am not doing more than that. lol~
Good thing one of Chris' complex outfit he has he hardly moves when he is in it. XO
Reply
:iconcinnamonroe:
CinnaMonroe Featured By Owner Sep 2, 2011  Professional General Artist
Haahah! He's in a stiff mood and he doesn't want to wrinkle his outfit! Then again, he did rip apart that one outfit in the manga... though I don't think he liked it anyways ;P
Reply
:iconmayshing:
mayshing Featured By Owner Sep 3, 2011  Professional Filmographer
ha ha yeah
Reply
:icondarkhalo4321:
DarkHalo4321 Featured By Owner Sep 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
Lol my 3 year old niece says this outfit is her favorite :) lol mostly because she likes the color better haha. Nice job .
Reply
:iconmayshing:
mayshing Featured By Owner Sep 2, 2011  Professional Filmographer
great to hear that. hee.
Reply
:iconniori:
Niori Featured By Owner Sep 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
Sad he was nto a cyborg. >.< I love his armor tho. My fav colour~
Reply
:iconmayshing:
mayshing Featured By Owner Sep 1, 2011  Professional Filmographer
red? :)
Reply
:iconniori:
Niori Featured By Owner Sep 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yep! ^^ :heart: Best colour, and pretty noticable sometimes. @w@ Not to mention bright. lol
Reply
:iconmayshing:
mayshing Featured By Owner Sep 1, 2011  Professional Filmographer
That's Randy's favorite color as well. ^^
Reply
:iconniori:
Niori Featured By Owner Sep 2, 2011  Hobbyist Digital Artist
Mhmm! ^w^ Lol, I like the way the colour red glints in the sun though. That's why I like it. <3
Reply
:iconmayshing:
mayshing Featured By Owner Sep 2, 2011  Professional Filmographer
:thumbsup:
Reply
:iconkilladroid:
killadroid Featured By Owner Sep 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
Nice turn around :)
I still think he looked good like this =P Even if Randy didn't think so xD
Reply
:iconmayshing:
mayshing Featured By Owner Sep 1, 2011  Professional Filmographer
lol~ He can't get over the panty.....
Reply
:icontreacly:
Treacly Featured By Owner Sep 1, 2011  Professional Artisan Crafter
The old Randy~ :XD: I still don't know how you draw mechs so well! :wow:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 1, 2011
Image Size
1.2 MB
Resolution
3300×2550
Link
Thumb

Stats

Views
4,973
Favourites
56 (who?)
Comments
21