Deviation Actions

Max-Hiromeshi's avatar

Entry The Knit Princess

My entry to :iconmellowstrawberry: [link]


i still to noob to do backgrounds ...

Hope you like it...

what do you think?

(maybe leater i will add a little large descrip ...but im a little tired... and now my english really sucks)

XD

Characters © :iconmellowstrawberry:
Art & Colour © :iconmax-hiromeshi:
Tools:
-Skecth do it in a normal paper with a HB n°2 pencil
-Tablet Genius 8X6
-PS CS 3
and ... i dont remember anything more

PD: thx to :iconmiriamele: and :iconnigthmaresakura: for the help
Image details
Image size
808x840px 969.88 KB
Published:
Comments17
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Yuki-onne's avatar
Que diviiianaaaaaaaaaaaaas :heart:!!!!!!!
Max-Hiromeshi's avatar
XD Graciasssssssss


*alguien prende un grabador*
NADIE PASA DE ESTA ESQUINA!
Yuki-onne's avatar
Somos gasolinaaaaasoliiina de verdaaad!!

*osea que aparte de huecas son calentonas e inflamables :P*

(las minas de patito feo, por si tengo que aclarar xDD)
Max-Hiromeshi's avatar
ojala les ocurra el fenomeno de la COMBUSTION HUMANA ESPONTANEAAAA!!!!!!



XD
kuv-11's avatar
=claps= your lineart is so good! 030!
Max-Hiromeshi's avatar
Thx pangchan!

hmm you think i have to submit the lineart color less?
Miriamele's avatar
waaa!! inkreible *o* se ven tan liindas, me las komia *o*!!!
Max-Hiromeshi's avatar
Nooo que te va a dar fiebre ...

>.< que acaso nunca te dijeron que por comer papel/ o personajes de anime te puede dar fiebre?

XD

Muchas gracias oneechan!
Miriamele's avatar
q me de lo q sea *o* bien se merecen ser komidas muahaha XDD (espero q kai no lea esto ._.!!!!)
Max-Hiromeshi's avatar
XD lol

shhh yo mantendre el sekreto!
Miriamele's avatar
aha aha, o si no... tendré q matarte ò_Ó!!
Max-Hiromeshi's avatar
*da unos pasos atras* esta bi..bien oneechan
Max-Hiromeshi's avatar
*da unos pasos atras* esta bi..bien oneechan
MelodyMoore's avatar
aww! It looks great! Very cute! Thank you for entering! ^__^
Max-Hiromeshi's avatar
Thanks

And you´re welcomed

Thx for let me know about the contest

ah some last cuestion ... i dont wanna sound inapropiade or very belived...

but if i win , can i give that sub to another one?
MelodyMoore's avatar
of course! I'll go over all the details with the winner and they can do whatever they want with the sub.
Max-Hiromeshi's avatar
0o0 ok really cool
thx
Gracias por al respuesta
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In