Deviation Actions

mattcantdraw's avatar

R2-Dalek

Published:
By
18 Comments
2K Views
A love that has lasted from a long long time ago, in a galaxy far, far away.


Available at: en.qstoms.com/mjcTees
Image details
Image size
2480x2480px 1.08 MB
© 2011 - 2021 mattcantdraw
Comments19
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Geckoman70's avatar
everyone sing with me now!, The love bots, soon we'll be making another one, ooooh the love bots together we'll have so much fun..........
GwenCanDrawZat's avatar
HAHA!! Artoo nooo!! Daleks are bad!! And once they open their Armour they are nasty!! They can't love!
mattcantdraw's avatar
Well, let's hope he takes your advice!
Nenja-Black's avatar
Well, this will be an interesting relationship. :XD:
mattcantdraw's avatar
Imagine the children!!!
Nenja-Black's avatar
Yes. I am imagining it right now... :O_o:
M69P69's avatar
Omg this is so awesome :D
mattcantdraw's avatar
Ha! Cheers. My mind goes to strange places when I daydream...
M69P69's avatar
Bitsy83's avatar
NO, R2! NO!!! DALEKS ARE EVIL CREATURES OF MASS DESTRUCTION WITH SUPER ANNOYING VOICES!!!! (plus, you'll break C3PO's heart....assuming he has one).
mattcantdraw's avatar
Heheheh, nice. But C-3P0's voice isn't exactly music to my ears...
Bitsy83's avatar
Yeah, but I'd much rather listen to that overgrown Academy Award whining than a Dalek's.....whatever the hell you'd call their dialogue. It's like a mix between a psychopath and TV static with maximum volume.
mattcantdraw's avatar
I can see that you've thought long and hard on this subject. :D
Bitsy83's avatar
Nah, you just caught me at one of my witty moments. I have those from time to time.
mattcantdraw's avatar
Duly noted in the Club Log.
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In