Shop Forum More Submit  Join Login
Rapunzel? - Bonus Page by mandygirl78 Rapunzel? - Bonus Page by mandygirl78
Well, here the 'bonus page' I kinda promise to you guys. ;) I will only put it up on a few selected because it's like a 'gift' for accepting and promoting my commissioned artwork for two years!

I must admit, I'm both a perfectionist and impatient, a dangerous combination! There was a correction needed in the original, so I made the correction. However, when my artist finally sends me the correction, it will replace the current page.

Artwork done by :iconhikashy: though, I edited the second panel.

Page 1

Page 2
Add a Comment:
 
:iconredandbalck:
RedandBalck Featured By Owner Jul 9, 2017
not cool. i love flynn
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Apr 19, 2018  Hobbyist Writer
Sorry.
Reply
:iconredandbalck:
RedandBalck Featured By Owner Apr 20, 2018
I think I was just being sensitive.

I'm the one who should be sorry.
Reply
:iconsamuraishinai:
SamuraiShinai Featured By Owner Oct 21, 2016
:rofl:
Reply
:iconmeteorofbullshit:
Meteorofbullshit Featured By Owner Oct 17, 2015  Hobbyist General Artist
every time i see this i imagine her witch"mother" like :happy: 



but then i remember the redhead would also want her to know the world soo... :surprised: 
Reply
:iconnaruto392:
naruto392 Featured By Owner May 3, 2015
Every time I read this I love it that much more.
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner May 11, 2015  Hobbyist Writer
Yeah, it's a good one.
Reply
:iconkuromi3chan:
kuromi3chan Featured By Owner Dec 6, 2014
Omg SO MUCH YES!
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner May 20, 2015  Hobbyist Writer
Glad you like it.
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Dec 18, 2014  Hobbyist Writer
Yeah, it' seems to be very popular.
Reply
:icontemus:
temus Featured By Owner Sep 20, 2014
surely merida can rescue rapunzel at the start of the film.
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Sep 20, 2014  Hobbyist Writer
I'm very sure myself. But then again, I think it's stipulated in Eugene's/Flynn's contract with Disney that he has to be the hero.
Reply
:icontemus:
temus Featured By Owner Sep 20, 2014
sadly youre right, the disney princess need urgent a princess that play for the other team "if you know about what i talk"

ironically, i like too much the yuri, but i hate the yaoi.

i have a question, what do you think about the disney princess that im draw? i draw one per week.
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Sep 20, 2014  Hobbyist Writer
Yeah, but that won't happen anytime soon. Remember, Disney's demographics is family, and that it could still be detrimental if they do have a "lesbian princess."  Luckily for us, Disney has no qualms with fan art that portrays their princess (and princes, I should ass) as gay. Unlike some other company at one time (Archie Comics).

I'm not someone who follows yaoi, but I'll take that over hetero anytime.

You draw them? I didn't know that. 
Reply
:icontemus:
temus Featured By Owner Sep 20, 2014
well, i only have 3 drawed, mulan, jazmine and bella, but i will draw more, one by week of course, the next week will be the turn of aurora.
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Sep 20, 2014  Hobbyist Writer
Cool. I did look, and they look like some anime characters, that I can't place a finger on...
Reply
:icontemus:
temus Featured By Owner Sep 20, 2014
i no understad what you mean
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Mar 1, 2015  Hobbyist Writer
I was saying your drawings have the princess looking a bit more like anime.
Reply
(1 Reply)
:iconxadarxblack:
XadarxBlack Featured By Owner Jun 21, 2014
:3 <3 how needs  a knight ??? 
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Jul 2, 2014  Hobbyist Writer
Huh?
Reply
:iconxadarxblack:
XadarxBlack Featured By Owner Edited Jul 2, 2014
who* (DAMN IT!!!!) 
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Jul 2, 2014  Hobbyist Writer
Well, Rapunzel got her knight in shining armor. It's just that her knight also come with boobs!
Reply
:iconxadarxblack:
XadarxBlack Featured By Owner Jul 3, 2014
:3 yeah , but i mess that up with my English  ...(GOD DAMN IT !!!) 
Reply
:iconred-eileen:
Red-Eileen Featured By Owner Jun 11, 2014
lol  =D =D =D
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Jul 5, 2014  Hobbyist Writer
Yeah, it seems to be one of my most popular commissions I've ever done. Definitely my most popular fan-comic.
Reply
:iconred-eileen:
Red-Eileen Featured By Owner Jul 5, 2014
because it's very fun, I laugh a lot  =D
Reply
:iconkaielan:
Kaielan Featured By Owner Dec 18, 2013  Hobbyist Artist
AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Dec 19, 2013  Hobbyist Writer
Thanks.
Reply
:iconnightshade1218:
nightshade1218 Featured By Owner Dec 14, 2013
This pairing needs more love.
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Dec 16, 2013  Hobbyist Writer
They sure do!
Reply
:iconwhenyinmetyang:
whenyinmetyang Featured By Owner Oct 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
flynn or merida? do you even have to ask?
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Oct 26, 2013  Hobbyist Writer
Yeah, seriously!
Reply
:icondemonlovers:
demonlovers Featured By Owner Oct 11, 2013
funny love it 
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Oct 11, 2013  Hobbyist Writer
Yeah, it seems to be my most popular commission.
Reply
:icontheik2:
Theik2 Featured By Owner Sep 20, 2013
Sweet!
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Sep 20, 2013  Hobbyist Writer
Thanks.
Reply
:iconniclove:
NicLove Featured By Owner Sep 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Are they...?
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Sep 17, 2013  Hobbyist Writer
Yep, they are. :D
Reply
:iconniclove:
NicLove Featured By Owner Sep 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Lesbians?
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Sep 17, 2013  Hobbyist Writer
yes.
Reply
:iconniclove:
NicLove Featured By Owner Sep 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
..nice.
Reply
:iconpuckurt4:
PucKurt4 Featured By Owner Jul 16, 2013  Student Traditional Artist
:icongaspplz::iconilikeitplz::iconishipitplz:
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Jul 16, 2013  Hobbyist Writer
:D
Reply
:iconterrymarkova:
terrymarkova Featured By Owner Jun 27, 2013  Student Digital Artist
I love it... :3
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Jun 27, 2013  Hobbyist Writer
Thanks.
Reply
:iconchibigaalee:
chibiGaaLee Featured By Owner Jun 23, 2013  Hobbyist General Artist
I'm squealing right now! :iconyuikyaaplz:
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Jun 23, 2013  Hobbyist Writer
LOL!
Reply
:iconborin23:
Borin23 Featured By Owner Jun 17, 2013  Professional Writer
Ah it's kinda sad they only show up in one panel together out of the whole comic!
Reply
:iconmandygirl78:
mandygirl78 Featured By Owner Jun 17, 2013  Hobbyist Writer
Yeah, but that's the whole surprise element!
Reply
:iconborin23:
Borin23 Featured By Owner Jun 17, 2013  Professional Writer
True
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 16, 2013
Image Size
664 KB
Resolution
707×1000
Link
Thumb

Stats

Views
19,082
Favourites
470 (who?)
Comments
205
Downloads
103
×