Shop Forum More Submit  Join Login
Vinieta 27 by makiyan Vinieta 27 by makiyan
:pointl: Viñeta 26:frail: Viñeta 28 :pointr:

Finally, the next viñeta .w. sorry for make you wait that long xD;
No spoiler nor chapter references this time~ just the same perv KuroFai you're used to from meh xD hope you like... And thanks so much for watch'em .w. :heart:

1.
Sakura: "Hmm, Kurogane-san?"
2.
Kurogane: "WAAH!"
Sakura: "Did you have a nightmare? I heard you moaning and got concerned... Are you ok?"
3.
Kurogane: "I'm fine, Hime."
Sakura: "Ah, that's good! I just wanted to be sure. Good night."
4.
Fay: "...See? I told you to lock the door."

~~Ps eso. Ya estoy cerca de las 30 . w. qué rá;pido, nah? > w< perdón por la tardanza...
Nada de spoilers ni me basé en algún chap ni nada esta vez .w. puro KuroFai del que solía dibujar antes de todo este drama xD... *alguien la zapea*

Muchas gracias por pasarse a ver las viñetas! Cx :heart:

Kurogane, Fay & Sakura [[Tsubasa: RESERVoir CHRoNiCLE]] (c) CLAMP

Necesito un marcador más fino ._.u
Add a Comment:
 
:iconlalitacrys:
LalitaCrys Featured By Owner Nov 28, 2013
jaja de la prisa se olvidaron de cerrar la puerta y Sakura entra a ver si puede ver algo xD, ya me fije en la salkura de todas tus viņetas, esta si es bien fangirl de yaoi de estos dos; de kuro-papi y fay-mami xD
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner May 4, 2014
hahahah xD esta bien loquita esa sakura 
Reply
:iconyaoitotoro:
YaoiTotoro Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist General Artist
Ha! Epic!
Reply
:iconlalitacrys:
LalitaCrys Featured By Owner Mar 27, 2012
O//////////////O, super xD x3
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Mar 27, 2012
xDD :iconimhappyplz:
Reply
:iconipanda14:
iPanda14 Featured By Owner Feb 24, 2012
sakura REALLY needs to quite disturbing the peace >.>
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Feb 27, 2012
ahahaha xD
Reply
:iconbrennamoraganelric:
brennamoraganelric Featured By Owner Dec 23, 2011
it is 2:16 and im looking at this win of a comic....wow >.<
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Dec 24, 2011
hahah why thank you ;W;
Reply
:iconpandoraheartspandas:
pandoraheartspandas Featured By Owner Jun 18, 2011
lol soooo funny
Reply
:iconyuki-chan112093:
Yuki-chan112093 Featured By Owner Apr 21, 2011  Student Writer
yessss!!! :heart:
Reply
:iconarihagne:
arihagne Featured By Owner Apr 4, 2011
*MUAHAHAHAH* just lovely XD <3
Reply
:iconkogla:
Kogla Featured By Owner Jul 5, 2010  Hobbyist Digital Artist
Kyaaaa !!! *O* me encanaa >////////<
Reply
:iconanimecouplesdrawer:
animecouplesdrawer Featured By Owner Jun 11, 2010
*giggle* I like it!
Reply
:iconmokochanluv255:
mokochanluv255 Featured By Owner May 22, 2010
i NEW it! haha i cant spell!
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner May 24, 2010
s'ok xD
Reply
:icondemonhuntress:
demonhuntress Featured By Owner Apr 6, 2010
Oh to be a fly on the wall!
Reply
:iconai-ketchum:
Ai-Ketchum Featured By Owner Jun 6, 2009
JAJAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAJA!!! donde esta tomoyo con su camara cuando se le necesita? T^T
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Jun 10, 2009
yo creo que estaba en la habitación de sakura, manteniéndola despierta (?)
Reply
:iconai-ketchum:
Ai-Ketchum Featured By Owner Jun 23, 2009
jajaajajaja puede ser, no lo habia pensado xD

PS: y como a estas horas de la madrugada me pregunto, quién es más kinky, la que hizo la viñeta o la que lo lee? xD
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Jun 25, 2009
....er, ps la que lo lee :music: yo la hice de día :iconimhappyplz:
Reply
:iconai-ketchum:
Ai-Ketchum Featured By Owner Jun 29, 2009
eso significa que eres yaoista las 24 hrs del dia? xD jajaja me declaro inocente!

PS: Fye no tenia calor ahi debajo? xD
Reply
:iconsilversangel:
SilversAngel Featured By Owner May 31, 2009
holy shit!!! :iconomfgplz:
Reply
:iconroxyy---15:
Roxyy---15 Featured By Owner Dec 2, 2008
Lol =D Always so damn funny!
Reply
:iconophairo:
OphAiRO Featured By Owner Nov 14, 2008  Student Digital Artist
ahora veo esta viñe y pienso en tantas cosas.. u wú;
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Feb 2, 2009
como qué? ¬w¬
Reply
:iconophairo:
OphAiRO Featured By Owner Feb 2, 2009  Student Digital Artist
cosas cososas~ . 3.
Reply
:icondemoneclair:
DemonEclair Featured By Owner Sep 7, 2008  Student Traditional Artist
pobre kurogane X'D
Reply
:iconryuicefox:
RyuIcefox Featured By Owner Jun 9, 2008  Student Digital Artist
Hot stuff I'm all red
Reply
:iconakari-chibi:
akari-chibi Featured By Owner Feb 15, 2008
:XD: so perverted :XD:
Reply
:iconwishinglolita:
wishinglolita Featured By Owner Jan 20, 2008  Hobbyist Traditional Artist
o//////o

O-M-G!

Is it wrong if I think this is cute? :blush: I feel like a perv

I love your drawings of Kurofye ♥
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Jan 29, 2008
xDDDDDDDD welcome to the club xDDD;
wai, thanks a lot .w. :heart:
Reply
:iconwishinglolita:
wishinglolita Featured By Owner Jan 30, 2008  Hobbyist Traditional Artist
your welcome >/////<
Reply
:icongothikalise:
gothikalise Featured By Owner Dec 31, 2007
ajajajaja
esta genial!!!
=D=D=D
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Jan 29, 2008
x3 gracias
Reply
:iconwitchyelphaba:
WitchyElphaba Featured By Owner Nov 26, 2007
Oh wow hahaha....sneaky sneaky Fay...
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Jan 29, 2008
...as usually x3
Reply
:iconprincsessofpoison:
PrincsessOfPoison Featured By Owner Oct 24, 2007
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiii!!!! :heart: bad boy fai! :giggle:
Reply
:iconanimegrl01:
animegrl01 Featured By Owner Oct 2, 2007  Hobbyist Traditional Artist
O/////O ...omg.... lol XD
Reply
:icontkrmz:
Tkrmz Featured By Owner Aug 21, 2007
jajaja eso me hace recordar cada cosa XD
jejeje
sabanas...
jajaja
muajajajaj
muajajaja
okay debo calmarme
alguien hecheme agua!
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Sep 1, 2007
>______>u
Reply
:icontkrmz:
Tkrmz Featured By Owner Sep 2, 2007
deberias hecharme agua XDD
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Sep 5, 2007
...
*echa*
Reply
:iconkim-racoon:
Kim-Racoon Featured By Owner Aug 11, 2007
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD que inoportuna tambien Sakura xDDD!!!! Pero no lo hizo a posta pobre xDD!! Pero bueno eso le pasa por no hacer caso a Fye xDD!!
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Aug 13, 2007
Fay lo sabe todo Cx
Reply
:iconrade-sakura:
Rade-Sakura Featured By Owner Jul 8, 2007
I just read through this entire series, and they're all fantastic! I love the way you draw Fai especially!
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Aug 5, 2007
O_O them all~!?!?! thanks a lot! ;0; <333
Reply
:iconrade-sakura:
Rade-Sakura Featured By Owner Aug 13, 2007
Yep! All of them! XDDD You're welcome!
Reply
:iconaiyanami:
Aiyanami Featured By Owner Jun 30, 2007
OMg I love you! I am officialyl hooked on this couple! It is hinted so much in the manga!
Reply
:iconmakiyan:
makiyan Featured By Owner Jul 1, 2007
8D i love you too xD;

*3* KuroFai gotta be canon! omg, they're so dmn cute! >w< :heart:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 14, 2007
Image Size
194 KB
Resolution
945×731
Link
Thumb

Stats

Views
15,657
Favourites
247 (who?)
Comments
166
Downloads
85

Camera Data

Make
HP
Model
HP psc1400
Date Taken
May 14, 2007, 5:57:00 PM

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×