Magical-Icon's avatar

Ayumi Nosebleed Icon

By Magical-Icon
371 Favourites
37 Comments
8K Views
IMAGE DETAILS
Image size
50x50px 46.03 KB
Published:
© 2015 - 2020 Magical-Icon
Comments37
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
SweetPastelAnime's avatar
SweetPastelAnimeStudent Artist
R.I.P ayumi died of nose bleed
CalvinatorNJ's avatar
CalvinatorNJHobbyist General Artist
she gonna die from blood loss if the nosebleed keeps up
PuffGPX's avatar
With all the blood coming out of her nose, I wouldn't be surprised if she collapsed due to blood loss.
Jaws1337's avatar
Jaws1337Hobbyist Digital Artist
Looks like a bloodier variant of the joy emoji.
DarkTaleOfficial's avatar
DarkTaleOfficialHobbyist Digital Artist
I love this
AlexLeis's avatar
AlexLeisHobbyist Traditional Artist
This is "that anime shit"
woooe's avatar
she gonna die from blood loss
Gracielicous190's avatar
this is me when i eat breakfast (YAOI) on a Tuesday 
Melcandy's avatar
MelcandyStudent Digital Artist
xD
V1EWT1FUL's avatar
V1EWT1FULHobbyist Digital Artist
LOL
MwmeAJ's avatar
MwmeAJStudent Digital Artist
is it possible to lose that much blood out of your nose jesus these people aren't human
Lemonz23's avatar
Lemonz23Hobbyist Traditional Artist
:AyumiNosbleedIcon
AnimeLover9546's avatar
AnimeLover9546Hobbyist Digital Artist
Nagisa Smiles Icon :(name)-sannnnn what are y-
Me:Ayumi Nosebleed Icon 
Nagisa Smiles Icon : AHHHHHHHHHHHHH (NAME)-SANNN ARE YOU OK
Meh:Edward Elric [Daze] errrk my brain hurts and your to cute
Nagisa Smiles Icon :Tomoyo Blushing Icon Tomoyo Blushing Icon 
Me: What was it something I said?
TheWindAmongstUs's avatar
IMMA TRY IT ON MOBILE :AyumiNosebleedIcon: waiiittt..... :Ayumi-Nosebleed-Icon: FUCK :ayuminosebleedicon:
SnowpawsAJ's avatar
oh you click add media and look up the username or title like this :) (Smile) .:Bendy icon:. John Cena Eating Fruity Pebbles Emotion Triggered bendy lmfao little pink Rose with Leaf 
HimitsuUK's avatar
HimitsuUKStudent Photographer
xD
SonicTheDeviant's avatar
YOU'LL GET IT ALL OVER THE SCREEN!!
Smorebu's avatar
SmorebuHobbyist Digital Artist
Nosebleed 
etzystar's avatar
etzystarHobbyist Digital Artist
*EXPLODES*
mlpgirl89's avatar
mlpgirl89Hobbyist Digital Artist
Ayumi Nosebleed Icon - SENPAI
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In