Shop Forum More Submit  Join Login
trees by m-l-o-d-a trees by m-l-o-d-a
some trees.
Add a Comment:
 
:iconlovemylittlelie:
lovemylittlelie Featured By Owner Sep 21, 2010
featured here: [link]
Reply
:iconburstofcolour:
BurstOfColour Featured By Owner Jun 10, 2007
The sky in this photo is absolutely amazing! I love it! :+fav:
Reply
:iconm-l-o-d-a:
m-l-o-d-a Featured By Owner Aug 4, 2007   Photographer
thanks.
please, visit my new account :iconplumnroll:
Reply
:icondakarim:
DAKarim Featured By Owner Jan 31, 2007
love the colors
Reply
:iconm-l-o-d-a:
m-l-o-d-a Featured By Owner Feb 2, 2007   Photographer
thank You ;) my new account
Reply
:icons6ltuvus:
S6ltuvus Featured By Owner Nov 1, 2006
Colours are very pretty! i like that shot^^
Reply
:iconm-l-o-d-a:
m-l-o-d-a Featured By Owner Nov 1, 2006   Photographer
thank You :XD:
Reply
:icons6ltuvus:
S6ltuvus Featured By Owner Nov 1, 2006
You're very very welcome ^___^
Reply
:iconill23:
ill23 Featured By Owner Aug 6, 2006
beautiful colors!
Reply
:iconm-l-o-d-a:
m-l-o-d-a Featured By Owner Aug 14, 2006   Photographer
thank You :hug:
Reply
:iconfuniek:
funiek Featured By Owner May 2, 2006
O! Drzewa na tle nieba? Nigdy bym nie przypuszczał, że takie zdjęcie mogłoby być aż tak bajeranckie ^^
Reply
:iconm-l-o-d-a:
m-l-o-d-a Featured By Owner May 2, 2006   Photographer
:aww: dzieeeki :).
Reply
:icondzikigon:
DzikiGon Featured By Owner May 2, 2006
Wybarwienie naprawde super-ale fotka jest za duża.... na powiększeniu nie da się jej ogarnąć "za raz"-1200 na 900 jest w sam raz....
HEJ!
Reply
:iconm-l-o-d-a:
m-l-o-d-a Featured By Owner May 2, 2006   Photographer
dzieki :).
Coz, szczerze to zawsze daje orginalny format, wiec powinien byc to format normalnego zdjecia :P. Nie bardzo widzi mi sie zmniejszanie kazdego zdjecia, bo to trwaloby wieki :P - wybacz :D. Jak chcesz ogladac cale i nie takie male to sobie zapisz :P, a potem mozesz wypieprzyc :D. do kosza znaczy sie ;).
Reply
:icondzikigon:
DzikiGon Featured By Owner May 2, 2006
Ja sobie poradziłem :-)
Reply
:iconm-l-o-d-a:
m-l-o-d-a Featured By Owner May 2, 2006   Photographer
heh to dobrze :D :P. Nie no mi to sie po prostu nie chce i nie mam czasu :P. Mozeee kiedys sie tym zajme. A poki co to w ogole to nie powinno sie takie duze robic, bo ma to inny format, ale to tylko szczegol.
LOL
Wybacz - duzo gadam :D.
Reply
:icondzikigon:
DzikiGon Featured By Owner May 2, 2006
nic nie szkodzi ;)
Reply
:iconm-l-o-d-a:
m-l-o-d-a Featured By Owner May 2, 2006   Photographer
dziekuje za wyrozumialosc :D.
Reply
:iconla-bella-maria:
la-bella-maria Featured By Owner May 1, 2006
ladnie sie prezentuja
Reply
:iconm-l-o-d-a:
m-l-o-d-a Featured By Owner May 1, 2006   Photographer
dziekuje ;).
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 1, 2006
Image Size
2.7 MB
Resolution
2816×2112
Link
Thumb

Stats

Views
2,690
Favourites
53 (who?)
Comments
20
Downloads
84

Camera Data

Make
NIKON
Model
COOLPIX S6
Shutter Speed
2/1000 second
Aperture
F/4.0
Focal Length
10 mm
ISO Speed
50
Date Taken
May 1, 2006, 3:16:37 PM