Lysol-Jones's avatar

Dude

By Lysol-Jones
410 Favourites
47 Comments
21K Views
Some more stuff for class, just some character designs. I gotta model these in 3D. This and the zombies are in the same project, I changed the zombie pics around a little.
IMAGE DETAILS
Image size
1067x800px 357 KB
Published:
© 2007 - 2020 Lysol-Jones
Comments47
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
mcdeb12212's avatar
mcdeb12212Student Traditional Artist
Soo are you using a mouse when drawing or a pen tablet?
somezombie1's avatar
somezombie1Hobbyist Digital Artist
Soooo where did you study?
ISeeThee's avatar
Man, I love your style. This is just awesome.
Johosafats's avatar
JohosafatsStudent Filmographer
Very cool, I want a belt buckle like that!
feintbellt's avatar
feintbelltProfessional Digital Artist
great style!!!!!!!!
stbn35's avatar
i like this dude well done man¡
CC-JAB's avatar
I really have a thing for them big zippers... great mang
VonToten's avatar
coo man, what prog, i used to use 3d max
Lysol-Jones's avatar
Yup 3D max, just got the newest version off the computers at school for free.
VonToten's avatar
ah cool, should post the 3d work! man i aint used max in forever, what version they on now? and what modellin procedure ya use? i always liked face modellin
RozziBunny's avatar
RozziBunnyProfessional General Artist
love his arms!!! chunky chunk chunk!!! awesome haha love the second pose too
warobruno's avatar
warobrunoProfessional Filmographer
yoooosh you rock my world
falconmjc07's avatar
falconmjc07Professional Photographer
Hey, what's up with you putting out this much AWESOME?!? Great job as always :highfive:
zacthetoad's avatar
Looks like a fantastic character to design and work with. Best of luck for the project. :)
vergeofsanity's avatar
Lysol 3D renders?? I creamed my jeans. Get that shit done, now!
Hotclipse's avatar
HAHAHAHAH...pretty good man. =)
Masik8's avatar
Masik8Professional General Artist
It screams VINYL.
greengirl18's avatar
it will be damn great in 3D!! :D.... the character is just amazing ( the shape, the COLO:O and his attitude! lol) ... i really like it :D +Fav! :D

WELL DONE BUDY! XOX
The1Blur's avatar
The1BlurHobbyist Digital Artist
in 3d...u do 3d? i dont recall any 3d?
raulex's avatar
one more awesome work bro
=D
amazing style
i'm your fan
=P
haha
MattKaufenberg's avatar
Awesome. These are very inspiring!
Jon-Wood's avatar
Jon-WoodProfessional Digital Artist
Most people don't have their feet facing the same way when their torso is like the other pic. And when they do, it's usually more
_ _
U U

than

_
_ U
U
snitman's avatar
snitmanStudent
this guy and the zombies might be for different things, but they should be for the same thing. a mr. fixit kinda guy using giant wrenches against zombies. that'd be a great comic or videogame actually...
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In