LunarisFuryAileron's avatar

Komachi is a Judge 2

81 Favourites
36 Comments
6K Views
Hmm, apparently, Komachi knows Dante's.

Previous : [link]
IMAGE DETAILS
Image size
800x2150px 486.36 KB
Published:
© 2011 - 2020 LunarisFuryAileron
Comments36
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Ask-IchinoHikari's avatar
Ask-IchinoHikariHobbyist General Artist
Komachi looks cool in Shiki's hat :3
yuki-oto's avatar
yuki-otoHobbyist Digital Artist
Now she has a reason not to slack off! LOL
NiGHTS-098's avatar
She's got a great taste in literature, I'll give her that.
NyaNyaPlush's avatar
I feel sorry for the poor soul who she sent to hell without giving a second thought! Still VERY cool!
RageVX's avatar
RageVXHobbyist Digital Artist
This could become a meme xD
KitsuneEXE's avatar
This can only end well!
blackdove77's avatar
blackdove77Hobbyist Digital Artist
DAT GRIN~!

^^b
NaturesRose's avatar
NaturesRoseHobbyist General Artist
Oh dear, she's gonna turn out as bad as Siki, isn't she?
LunarisFuryAileron's avatar
We'll see.
Icyshadowlord's avatar
Poor soul, never even stood a chance. XD

Also, gotta love that grin of hers at the last panel.
Porforever's avatar
PorforeverHobbyist Digital Artist
Epic win Komachi! XD
LightningLord3's avatar
She's still only half a judge - she'll be only a full judge with the stick.
RaikonLance's avatar
This is one soul - we don't know if Komachi banishes all souls to hell - just this one. Also she might just be trolling that soul. But Shinki is in hell - might not be so bad.
Thunderdude96's avatar
Go to hell!!!
I lol'd
FactoryHeadNoland's avatar
Ahahaha Go die in a hole!
TwistedCorn's avatar
TwistedCornStudent Digital Artist
"This job is really easy!"
FarisKalin's avatar
Those poor souls. lol
iwhitefox's avatar
LLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
TheBananaLamper's avatar
TheBananaLamperProfessional General Artist
This really ISN'T going to end well, is it? :XD:
LunarisFuryAileron's avatar
Or is it? We'll see.
TheBananaLamper's avatar
TheBananaLamperProfessional General Artist
Hmmm... Cliffhangers? c:
Rosencruez's avatar
Some built-up stress relieving there, eh, Komachi?
LunarisFuryAileron's avatar
Try handling hyper active rabid fangirl who refused to do her work and played violent and games full of sex all day long.
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In