Shop Forum More Submit  Join Login
xxxxxxxx by lunar-neo xxxxxxxx by lunar-neo
12
34

3# taken

NONE for sale
Add a Comment:
 
:iconkyokikitsune:
KyokiKitsune Featured By Owner Mar 31, 2015  Hobbyist General Artist
number 4 looks like my palico from MH4 lol

super cute kitties
Reply
:iconpinappleblue19:
pinappleblue19 Featured By Owner Mar 29, 2015  Hobbyist Traditional Artist
the description????
Reply
:iconlunar-neo:
lunar-neo Featured By Owner Mar 29, 2015  Student General Artist
LMAO THANK YOU WRONG FRICKIGN ADOPTS HAHA 
Reply
:iconpinappleblue19:
pinappleblue19 Featured By Owner Edited Mar 29, 2015  Hobbyist Traditional Artist
I was like.... my comp screw up or??? Cx
Reply
:icon4rthur-k:
4rthur-K Featured By Owner Mar 26, 2015  Hobbyist General Artist
these kitties are so cute omf Corpz doesn't have enough points 
Reply
:iconlunar-neo:
lunar-neo Featured By Owner Mar 26, 2015  Student General Artist
;0 you can offer art if you'd like! 
Reply
:icon4rthur-k:
4rthur-K Featured By Owner Mar 26, 2015  Hobbyist General Artist
aw nah it's ok ;v; I'm sure other people would want them more 
Reply
:iconlunar-neo:
lunar-neo Featured By Owner Mar 26, 2015  Student General Artist
ok!
Reply
:iconpinappleblue19:
pinappleblue19 Featured By Owner Mar 26, 2015  Hobbyist Traditional Artist
could i have # 3?
Reply
:iconlunar-neo:
lunar-neo Featured By Owner Mar 26, 2015  Student General Artist
sure thing! send it over and i'll put you down! 
Reply
:iconpinappleblue19:
pinappleblue19 Featured By Owner Mar 26, 2015  Hobbyist Traditional Artist
sent, I was eating, very sorry :)
Reply
:iconlunar-neo:
lunar-neo Featured By Owner Mar 26, 2015  Student General Artist
its fine!
Reply
:iconlonewolfofice:
Lonewolfofice Featured By Owner Mar 25, 2015
cute!
Reply
:iconrogueatsketches:
RogueAtSketches Featured By Owner Mar 25, 2015  Hobbyist Artist
omg 3 is such a cutie uwu <3
good luck on selling the other potatoes! cx
Reply
:iconlunar-neo:
lunar-neo Featured By Owner Mar 25, 2015  Student General Artist
ty!
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections

Adopts by StanfordIsFab




Details

Submitted on
March 25, 2015
Image Size
300 KB
Resolution
1000×1000
Link
Thumb

Stats

Views
390
Favourites
27 (who?)
Comments
15
×