Shop Forum More Submit  Join Login
The Beach... by LuckyNothin The Beach... by LuckyNothin
Yup... just a random pic.
Drawn with pencil, pen and colored pencil... =p
Add a Comment:
 
:iconjigglywigglies:
JigglyWigglies Featured By Owner May 12, 2006  Professional General Artist
wow!! i likes it i like angst for some reason or sad random stuffs!....cool socks!!! (i know every one else is saying that but i had ta say it again hee...)
Reply
:iconluckynothin:
LuckyNothin Featured By Owner May 12, 2006  Hobbyist General Artist
Who could blame you the socks are kewl! And yeah it's random. :D
Reply
:iconjack-bazurk:
JACK-BAZURK Featured By Owner Apr 23, 2006
iT WOULD BE REALLY WIERD IF THAT BODY OF WATER WAS FILLED WITH MY GREATEST FEARS...IT WOULD SMELL FUNNY
Reply
:icondeadelius:
Deadelius Featured By Owner Apr 23, 2006  Hobbyist General Artist
I like the concept!
what program are you using for the post-work ?
Reply
:icon9hey:
9hey Featured By Owner Apr 21, 2006  Hobbyist Photographer
very stunning
Reply
:iconholloground:
holloground Featured By Owner Apr 20, 2006   Photographer
sweet pic interesting poem. i gotta know are you depressed or were you when ya made this?
Reply
:iconluckynothin:
LuckyNothin Featured By Owner Apr 20, 2006  Hobbyist General Artist
Nope, sometimes I just draw... and didn't you notice the word "random"? :D Thanx for the comment!!
Reply
:icontechnologicallyinept:
Nicely done. Pity about her stockings getting wet though :worry:
Reply
:iconlittleblackkittykat:
LittleBlackKittyKat Featured By Owner Apr 20, 2006
*sniff* good poetry, i feel bad for the girl in the water, her uber cool socks are gonna get wet >.<
Reply
:iconlittleblackkittykat:
LittleBlackKittyKat Featured By Owner Apr 20, 2006
*sniff* good poetry, i feel bad for the girl in the water, her uber cool socks are gonna get wet >.<
Reply
:iconlittleblackkittykat:
LittleBlackKittyKat Featured By Owner Apr 20, 2006
*sniff* good poetry, i feel bad for the girl in the water, her uber cool socks are gonna get wet >.<
Reply
:iconlittleblackkittykat:
LittleBlackKittyKat Featured By Owner Apr 20, 2006
*sniff* good poetry, i feel bad for the girl in the water, her uber cool socks are gonna get wet >.<
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconluckynothin: More from LuckyNothin




Details

Submitted on
April 20, 2006
Image Size
51.0 KB
Resolution
483×618
Link
Thumb

Stats

Views
151
Favourites
2 (who?)
Comments
12
Downloads
4
×