LucidARTDVC's avatar

Bayonetta's worst nightmare

70 7 358 (1 Today)
By LucidARTDVC   |   
Published:
© 2020 LucidARTDVC
If you played the game you'll get it :)
Image size
870x906px 115.7 KB
Comments7
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Dragoritus2's avatar
Nah man it bed ten times worse if that crying baby cockroach was a giant one XD
LucidARTDVC's avatar
LucidARTDVC Digital Artist
Bayonetta has no troubles dealing with giants :)
Dragoritus2's avatar
Yeah unless it's a giant crying baby cockroach as I terribly joked before lol
ZydrakeShogun's avatar
ZydrakeShogunHobbyist Artist
Cockroaches and crying babies...
LucidARTDVC's avatar
LucidARTDVC Digital Artist
Yup :D
smuttnfluff's avatar

omg I love it lol

LucidARTDVC's avatar
LucidARTDVC Digital Artist
Thanks :)
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In