Shop Forum More Submit  Join Login
COMMISSION - cownose stingray by LoRi-La-Tortuga COMMISSION - cownose stingray by LoRi-La-Tortuga
my first finished commission. YAY! :dance:

This is a cownose stingray for :iconzyis:. This was so much fun. It's made of fleece so its soft.



:bulletgreen: SHOP :bulletgreen:
:bulletblue: F.A.Q. :bulletblue:
thank you for the :+fav:s !!
Add a Comment:
 
:iconrosangelamsl:
rosangelamsl Featured By Owner Mar 20, 2018
Cute *-*
Reply
:iconmaos13:
Maos13 Featured By Owner Sep 18, 2013
Sooooo cute :3 
Reply
:iconjazebeth:
Jazebeth Featured By Owner Aug 9, 2013  Hobbyist General Artist
:iconloveloveplz:
Reply
:iconjpollack123:
jpollack123 Featured By Owner Oct 2, 2012
Hello Lori La tortuga can you make anuther cownose stingray for my son? he is a huge fan of stingrays and his birthday is soon. I know he would love one of these!
Reply
:iconscarlet-fitzm:
Scarlet-FitzM Featured By Owner Aug 25, 2012  Hobbyist Photographer
That is too cute, I love his little eyes and smile!
Reply
:iconbonbonsrule122:
bonbonsrule122 Featured By Owner Jul 7, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
:iconimpressedplz:
Reply
:iconkoibitobushi:
koibitobushi Featured By Owner Nov 27, 2011
BWEEE, it's so cute! :3
Reply
:iconramenmanga-ka:
RAMENmanga-ka Featured By Owner Sep 3, 2011  Professional
This cute little bastard stung my mom on the foot XDDD well the bat ray did....

for christmas i wanna give her this. do u have a tutorial on how to make this one? :D
Reply
:iconeurokike:
Eurokike Featured By Owner Aug 23, 2011
Love it!
Reply
:iconbeanyhatgirl:
BeanyHatGirl Featured By Owner Mar 22, 2011  Student General Artist
HOLY MOTHER OF MANITEE!

want!

<3
Reply
:iconjaney-in-a-bottle:
janey-in-a-bottle Featured By Owner Mar 20, 2011  Hobbyist General Artist
such a great-looking plushie. :heart:
seems to be easy to do, too. how big is it?
Reply
:iconviolent-rainbow:
Violent-Rainbow Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Awwwww sooo cute!! :aww: *hugs the stingray* awesome work~
Reply
:iconsolar-draconis:
Solar-Draconis Featured By Owner Dec 12, 2010
...how...how much was this? A friend of mine literally just linked me to this so apologies if your commissions aren't open right now, but I would absolutely love one of these, so I'm interested to know the price.
Reply
:iconnovember-phoenix:
November-phoenix Featured By Owner Oct 3, 2010  Hobbyist Writer
Its, so cute the gills really finish it off x
Reply
:icontiktac:
TikTac Featured By Owner Sep 21, 2010
That is just precious!
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Oct 7, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
:D
Reply
:iconlenaskihimura:
lenaskihimura Featured By Owner Jul 22, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
omg omg omg omg omg omg iiiiits sooooooooo cuuuute!!! im gonna try to make a little one!!!
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jul 22, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
:giggle: thank you!
Reply
:iconrachel827:
Rachel827 Featured By Owner Jul 11, 2010
I know what you could do for an idea! you could make a plushie (doesn't matter what type) and fill it with that rice you can heat up so its warm. when it isn't warm it could be a bean bag. sorry im really tired right now so my idea might be weird lol. i stayed up really late last night
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
kinda like those things that have lavender inside of them?
that would be cool.
Reply
:icontanjii:
tanjii Featured By Owner Jul 11, 2010
i want it! :((
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
:D
Reply
:iconeriisu-april:
Eriisu-April Featured By Owner Jul 10, 2010
I love this cute, simple design. It looks like a Beanie Baby, too, but that's a bonus :D
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thank you. I never since the Beanie Baby one. (googling it) :D
Reply
:iconeriisu-april:
Eriisu-April Featured By Owner Jul 11, 2010
I don't know if there is a Ray Beanie or not. Like I said, the style and quality reminded me of them. xD
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jul 12, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
oh hahahaha ^^;
Reply
:iconsydneysunray:
sydneysunray Featured By Owner Jul 9, 2010
SO SWEET!
CUTE!
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thank you! :D
Reply
:iconsydneysunray:
sydneysunray Featured By Owner Jul 11, 2010
welcome!
I love stingrays, and you captured his cuteness!
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jul 12, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
:D
Reply
:iconhappilydeluded889:
HappilyDeluded889 Featured By Owner Jul 1, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Awwwww, esta increíblemente tiernaaaaaaa :love:!!!!
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jul 6, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
mucha gracias! :)
Reply
:iconhappilydeluded889:
HappilyDeluded889 Featured By Owner Jul 6, 2010  Hobbyist Traditional Artist
de nada^^!
Reply
:iconscarletamoeba:
scarletamoeba Featured By Owner Jun 30, 2010  Hobbyist
OMG TOO CUTE!!
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jul 6, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
:hug: thanx friend!!
Reply
:iconscarletamoeba:
scarletamoeba Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist
My pleasure, My lovely!
Reply
:iconravingredpanda:
RavingRedPanda Featured By Owner Jun 29, 2010  Student Digital Artist
Oh how cute!!!!
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jul 6, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thank you
Reply
:iconpsonha:
psonha Featured By Owner Jun 28, 2010
I loved it!
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jun 28, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
:D
Reply
:iconrivierar:
RivieraR Featured By Owner Jun 27, 2010  Student Traditional Artist
I love Cownose Rays! So cute.
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jun 27, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thanx! :)
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jun 27, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thank you!
Reply
:iconreiwa:
Reiwa Featured By Owner Jun 27, 2010
super cute!
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jun 27, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
thank you! :heart:
Reply
:iconzeroofvoid:
zeroofvoid Featured By Owner Jun 27, 2010  Hobbyist General Artist
MYGOSH
I WANT ONE SO BAD <333
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jun 27, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
:D
Reply
:iconzeroofvoid:
zeroofvoid Featured By Owner Jun 27, 2010  Hobbyist General Artist
Stingrays are my FAVOURITE animals ever <3
When are you opening commissions again?
Reply
:iconlori-la-tortuga:
LoRi-La-Tortuga Featured By Owner Jun 28, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
when I'm done with these.
Reply
:iconbloomingxsunflower:
BloomingxSunflower Featured By Owner Jun 26, 2010
itss soo pro~~~ O3O and cutteee x3 I love thiss
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 24, 2010
Image Size
1,010 KB
Resolution
1298×742
Link
Thumb

Stats

Views
14,547
Favourites
321 (who?)
Comments
110