LittleSnaketail's avatar

Angry Yellow Diamond In A Sweater

107 29 780 (1 Today)
By LittleSnaketail   |   
Published: April 6, 2018
© 2018 - 2020 LittleSnaketail
What the title says.
This was a 20 minute doodle I made during study break. (Oh man exam's tomorrow)


Steven Universe (C) Rebecca Sugar/CN
Image size
1486x1629px 718.2 KB
IMAGE DETAILS
Software
Adobe Photoshop CS5 Windows
Comments29
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
GravityDoesArt's avatar
GravityDoesArtHobbyist General Artist
" blue awakened me with her crying too early this morning. "
LittleSnaketail's avatar
LittleSnaketailHobbyist Digital Artist
Lol
FateSinger444's avatar
FateSinger444Student General Artist
OMG Yes XD
GravityDoesArt's avatar
GravityDoesArtHobbyist General Artist
Thank you, thank you, I'm here all week!
FateSinger444's avatar
FateSinger444Student General Artist
I'll be here for a while too
xXFnafall2007Xx's avatar
When you forgot your phone
LittleSnaketail's avatar
LittleSnaketailHobbyist Digital Artist
LOL
ItinerantDjuradhan's avatar
ItinerantDjuradhanHobbyist Traditional Artist
"I didn't get to be a Gem matriarch by being a nice person. I had my heart surgically removed along with my ovaries last July."

*cracks neck like a beast*

I demand a crossover pic. Yellow as The CEO. But, ah... only if it isn't an inconvenience to you.
LittleSnaketail's avatar
LittleSnaketailHobbyist Digital Artist
LMAO
(Unfortunately I have no idea what franchise you're talking about.)
ItinerantDjuradhan's avatar
ItinerantDjuradhanHobbyist Traditional Artist
It's a Brandon Rodgers skit. He's... Crass. But funny.
Devil-Mech-Irons's avatar
Devil-Mech-IronsHobbyist Traditional Artist
"What's wrong with my sweater, hmm!?"
LittleSnaketail's avatar
LittleSnaketailHobbyist Digital Artist
Ahahahahaha
Devil-Mech-Irons's avatar
Devil-Mech-IronsHobbyist Traditional Artist
"Oh! So it's funny, is it!?"
LittleSnaketail's avatar
LittleSnaketailHobbyist Digital Artist
sgfsdhfhsd
NicksterDagames's avatar
NicksterDagamesHobbyist Traditional Artist
Those eyes burn of spite that only siblings can experience.
LittleSnaketail's avatar
LittleSnaketailHobbyist Digital Artist
LMAO
Burke23's avatar
Pink: You like it? I made it myself.
LittleSnaketail's avatar
LittleSnaketailHobbyist Digital Artist
*through gritted teeth* Yes, thank, you, very, much....
Burke23's avatar
Pink: Yee! Imma tell Blue. PINK AWAY *ballet leap away*
MahJimmies111's avatar
Must have got an itchy one. Obviously she doesn't know you're supposed to wear something underneath.
LittleSnaketail's avatar
LittleSnaketailHobbyist Digital Artist
HAHAHAHHAHA
Yeah that's gotta itch
Shadow-Glassen's avatar
Shadow-GlassenHobbyist General Artist
gET THIS EARTH SHIT OFF ME!
LittleSnaketail's avatar
LittleSnaketailHobbyist Digital Artist
LMAO
Jmonsterdraws's avatar
JmonsterdrawsHobbyist Digital Artist
Randomness!
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In