Shop Forum More Submit  Join Login
..Eszeweria.. by lectral ..Eszeweria.. by lectral
..
Add a Comment:
 
:iconkyrczman:
kyrczman Featured By Owner Dec 5, 2006
pieknie oswietlone, kadr ciekawy... Bedzie :+fav: :)
pozdrawiam :wave:
Reply
:iconlectral:
lectral Featured By Owner Dec 5, 2006  Professional Photographer
Dziekuje ..Oswietlenie Swiatłem dziennym ..kolorystyka hmm w Ps ...filtr srebno niebieski ...zrobil mniej pomaranczowe to zdjecie :) ..

Pozdrawiam :wave:
Reply
:iconbasterek:
basterek Featured By Owner Nov 27, 2006
łooo dawno nie widzialem tak dobrego zdjecia BRAWO
światło, kompozycja, kadr no nie ma sie do czego przyczepić wszystko swietne

przeszkadza mi troche ciasnota po lewej stronie kadru,ale pewnie okno było? i światło waliło?
Reply
:iconlectral:
lectral Featured By Owner Dec 5, 2006  Professional Photographer
No az tak dobre to ono nie jest ...ale niedlugo sesje powtorze i wtedy juz bedzie idealne ...

Ciasnote jakos uda mi sie zniwelowac ...

Pozdrawiam !!
Reply
:iconbasterek:
basterek Featured By Owner Dec 6, 2006
no to bardzo sie ciesze! czekam na new better photo
Reply
:iconenjey:
eNJey Featured By Owner Nov 27, 2006  Hobbyist Photographer
Bardzo lubię światłem wydobyte z ciemności kształty - a do tego odbicie w lustrze. Podsumowując miodzio ;)
Reply
:iconlectral:
lectral Featured By Owner Dec 5, 2006  Professional Photographer
Dzieki masta !!
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
November 27, 2006
Image Size
273 KB
Resolution
533×800
Link
Thumb

Stats

Views
263
Favourites
4 (who?)
Comments
7
Downloads
3

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS 350D DIGITAL
Shutter Speed
1/5 second
Aperture
F/5.6
Focal Length
25 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Nov 25, 2006, 9:16:29 PM
×