LDGSherar's avatar
Gerardo Carrillo
41 Watchers21.6K Page Views128 Deviations
  • Mexico
  • Deviant for 14 years
  • He / Him
Badges
Llama: Llamas are awesome! (7)
My Bio
Current Residence: Tampico, Tamps. México
Favourite genre of music: Indy
Favourite photographer: dunno
Favourite style of art: Art Nouveau
Operating System: Mac
MP3 player of choice: iTunes
Shell of choice: shellshock!
Wallpaper of choice: paper n_n
Skin of choice: im not rasist
Favourite cartoon character: Spongebob Squarepants

Favourite Visual Artist
Everyone
Favourite Movies
Fear and Loathing in Las Vegas
Favourite Bands / Musical Artists
Porter
Favourite Writers
H.P. Lovecraft / E.A. Poe
Favourite Games
Pirates Online
Favourite Gaming Platform
like gunz i dont know which it is
Tools of the Trade
huh?
Other Interests
Music, Design, Art, Movies ...

converse lovers club

converse lovers club

:) today I joined the convers lovers club http://converse-lovers-club.deviantart.com/ :p and here are my deviations with converse :D http://ldgsherar.deviantart.com/art/ERASER-06-67436492 and http://ldgsherar.deviantart.com/art/No-me-olvides-67035481 n_n

911 visits!!!!

911 visits!!!!

hahaha yeah!! thanks for the 911 clicks!!! haha yay!!

paths of god

paths of god

Today I was taking a look in my memories stock ... and I found out something i did know, because when it happened it was kindda obvious, but i didn't realize quite well as today ... I think somethimes we can see the paths of God (yeah, i believe in god, and I dont believe in chance, i believe that everythin its written, but then ... where is the free will?) I mean its not like we are controled by God like muppets, its most like we make choices that are already made (yeah yeah, like in matrix ... duh), like most people says "everything happens for a reason" and that's it, I was thinking there are no mistakes in life, just acts, even if they

Comments 108

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Llama badge for you!
Hey, im from torreon coahuila ;D.
Lo adoreishon! :)
muy buenos trabajos, gracias por los tiutoriales :halfliquid:
yeah, porter rules
mos vamos a llevar muy bn
jaja, see a
Thanks for the :+fav:.
Thanks for the :+fav: :)