Deviation Actions

Lattynskit's avatar

Different Heaven

Published:
By
52 Comments
2K Views
I don't know why I titled this pic that. It just sounded cool. Yeah

So in all actuality, a good majority of you know that I'm Drip and all. And in recent weeks I've decided to simply consider my OC Windy Dripper my ponysona. Doesn't look much like me irl (what with purple hair and all that jazz) but the pegahorse emulates a lot of the characteristics I portray and whatever. 

I digress.

Anyway, I threw together a picture of Drip a week ago in an -attempt- to do some more intruging artstyles. I think I did 'k'. What do you think? Lemmie know.

Ponysona & Artwork © Lattynskit or Dripponi or whatever.
Image details
Image size
1480x2100px 1.78 MB
© 2015 - 2021 Lattynskit
Comments20
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Lattynskit's avatar
Thanks so so much mate! Yeah, I really wanted to emphasise on the wings since Im always hit or miss or w/e when I do them. It's just how I feel about it ;~; But Im glad you like them anyway ;u;
Lattynskit's avatar
I forgot how I did it honestly but if you ever want the SAI.file I could give it to you to practice ^^;
Lattynskit's avatar
^u^ (I gotta post some Lucario's some time lel)
Lattynskit's avatar
Oh yeah, I forgot I kinda swept you up in that too ^^; Yeah, Im kinda like "Yeah, Drip's pretty much how I'd be as a stallion (I'D HOPE) Anyway, thanks as always for being an awesome support of my art and decisions too man, and SO SO SO SORRY FOR THE LATE REPLY AHHHHH
Lattynskit's avatar
Thank you as always, it means SO SO MUCH to me~ SORRY FOR THE LATE REPLY TOO T^T
Lattynskit's avatar
thanks so much for this compliment! so sorry for the late reply too ;~;
Lattynskit's avatar
Thanks as always man ;u; Ringo's better tho. And FUCK THIS REPLY IS SO LATE SORRY
CrunchTheAmazing's avatar
I think this is one of your best ones!
Lattynskit's avatar
Dude, that's really kind of you, thank you so much! :'D
CrunchTheAmazing's avatar
D'aaaaw only cuz you deserve it!!
Lattynskit's avatar
Dawwwww, thank you so much, this means a lot!!! SORRY FOR THE LATE REPLY TOO OMFG!
Lattynskit's avatar
AH WHERE DO I BEGIN? Would you honestly want me to teach you? o.o Im honoured!
Lattynskit's avatar
Thanks man! Yeah, I feel like Ive grown a lot as an artist through Lattynskit since I kinda forced myself to redesign mussles and I like them all WAAAAY better now because of it. Anyway, sorry for the late reply! ^^;
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In